24h購物| | PChome| 登入
2003-10-12 01:10:27| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Old Buddies

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10102003
事緣上星期係farm撞到阿cat, 佢問我幾時約番班舊同學出黎, 就係咁, 我就係咁易約左呢班old buddies出黎一聚.
我地係ive時候的同班同學仔, 大部份都投身左merchandiser/designer呢個行業,
除左trada呢個”差差地味”既空姐. 我地既topics都離不開番工, 待遇, 更什至講埋近視, 智慧齒, 是非…etc. 無計, 我地成班人不嬲都8婆開, 無論係男係女, 話就話讀design出身, 不過我完全感受唔到我地呢群人有幾有深度…或者我地呢一界係最唔似讀design既一班學生.
William都算係我地既一位主腳, 因為佢2個月之前係英國番左黎, 係個邊讀fashion design…不過最後都係覺得唔岩自己…番番香港做番佢既merchandiser…又唔覺佢浪費時間既…基本上佢都已經嫌左一年好開心好自由自在既school-life. 講開又講….又發現原來我/William/Cat/Jeff都係荔豬腳番工的! 大家都勁shocking…因為我地大家都近到只係差幾條街…點解我地都未撞過呢???!!!
講番正題, 我地個晚去左tst既”八海山”食日本野…好多magazines都介紹過…都ok啦d野食…我地因為之前已經訂左位所以有房坐…勁close地可以好大聲地講埋d有味笑話…cat拎左佢個部最新的panasonic DC出黎…係蕉蕉豬想要個部…真係薄到顛呀…不過係個flash冇咁靚…都ok既…幾驚唔小心拗斷左…
食完飯 去左尖東飲野. 原本想去trada介紹的soda, 不過因為是夜happy Friday關係非常多人…所以我地揀左好耐去左一間叫”A-pub”的地方…ok啦…ok嘈呀係…我地都係諗住等埋brian & cathy黎join一下…brian到左…殘左好多…歲月真的催人老呀…cathy既打扮依然會叫人”眼前一亮”…所以大家都對佢既出現好有expectation…果然的都不負聚望…
around 12點…都係時候要休息…好耐冇試過一個人坐81c番屋企…幾驚訓左唔記得落車…好彩地…1點唔駛已經番到屋企…

台長: 林力
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文