24h購物| | PChome| 登入
2005-02-08 12:25:16| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

苦澀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(6/2)
今日好乖呀..
冇出街...整天哩係間房做功課...真係做左成日!!不過都係做唔晒....><
一路做一路食野..哈哈XP
夜晚睇電視...online..//also..play game!!hahaaa
仲有一件事值得一提!!!睇完唔好笑喎---]]””
我為我既geognotess填顏色_____||
ColourNotessss arrrr*OnlyOne!!!!kekeee^^
一唔開心就會做埋d無聊野架喇我*呵呵

ps.emily電我呀.. .謝謝你唷*
_______________________________________________________________________
(7號monday)
8點幾就俾細妹d琴聲嘈醒!!!討厭//
唔知點解呢...咩聲嘈住我都得..唯獨琴聲....一有琴聲我就訓唔到架naa><
一起身條頸好痛...mami又話我面青青... .
唉’’受到刺激..係咁架na||

都係冇出街..online..做功課//好似做左好多...
o拿...tv news la.. some maths la...chinese bk report la.. 2002中文閱讀理解la...
also tidy up mylovelygeognotes&tests la...
haahaaaa....
_________________________________________________________-


heartbroken again___]]"

台長: kayi*love
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文