24h購物| | PChome| 登入
2005-02-03 20:17:09| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(2/2)尋日7點幾就起身喇..同平時冇乜分別//唯一唔同既就係---唔係返學。
8點幾出發威院.. 10點 2登記]]”等等等......等到差唔多12點先睇我!!!(見到吳紀芙..)
睇完咁岩emily打俾我..但係媽咪cut左佢線^^同媽咪去左荃灣食野..

之後自己搭車返學校.. .返到去已經係2點半!
直接去更衣室找她們啊*surprise!!!哈哈哈^o^佢地問我做乜鬼返黎..係咪特登返黎上pe堂?
我話無聊囉...其實係掛住你地啊!||*
衰家琪話:其實無聊係第一,”附作用”係掛住我地!哈哈哈哈哈XP
[ 講真..我真係真係好掛住你地.. .等緊睇醫生果時真係恨不得飛車返黎搵你地// 我好需要你地呀!!誰可借我膊頭大哭? ]
最後我都係冇換衫..同nicola係度傾計...
佢問左我一個問題.. .我好想好想答佢“係”...
整天也沒見過他..唔開心:;;本身唔去補習...但係emily又話唔好喎..咁咪去左囉..遲大到___

補完之後好想食朱古力呀*pass左吉島..行去杯渡搭車.///送車尾..
點知見到菠蘿油王子喎*同佢傾計)))哈哈*
落車我打俾emily諗住話佢知我見到邊個啦...佢一聽電話就係度”呀~~~~~“
但係我都仲未講咩事-______________-“果然不出菠蘿油所料!!不過反應過早!!

夜晚細妹同mami大戰!!我訓覺喇~~~^^*
ps.方力申好靚仔呀~~~*
_______________________________

今日唔知醒^^”
入hall...首校歌愈彈愈慢..都唔知點唱.//
中史..淨係記得西西冇捉我個頭*
maths堂派卷呀]]”我有43分呀~~~*哈哈哈哈哈XP
我相信我dmaths功力好快返晒黎架喇!!!||”
小息同emily落左去..搵冰冰簽名+去office銷假//&canteen..但係係冇食野的。
上去果時我同emily俾d人分開左..袁sir落緊黎望住我地:乜你地分開都傾到計架?^^

econ...完全發夢..開頭都冇咁支力..上到一半.... 佢好似唱催眠曲咁..坐係度都訓得著!!
misschow係罪魁禍首!!!搞到我咁眼訓!!跟住既中文堂咪糟透了囉..
lunch同emily去雅仕食...佢就開心啦..有我請食飯...><
返到去...無聊~前大半英文堂冰冰發表偉論時候...after that..oral time! Oh! Discussion with that guy..i reli wanted to die..so I didn’t say much...//geog&chin...dreaming again!!!

放學測econ..唔係好識//
想走既時候...落雨.. .冇拎遮既我地梗係o係canteen hea左陣啦..^^
陪emily等車...er..等等下..我走左..佢有gary陪ma..
哈哈*淋雨行返去..想清醒下自己//但還決定不了什麼...

ps.死肥鵬話我死肥妹!!佢話呀...總之肥過xx就叫肥呀!!! 哼*信唔信我爆你大獲呀拿!!



我發覺.. .原來我所做既事令佢覺得好討厭..*白費了嗎?

台長: kayi*love
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文