24h購物| | PChome| 登入
2009-11-22 12:28:17| 人氣195| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

宜蘭go GO GOOO!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

考完試既第二個周六~ 亦都係早前安排既行程之一~

玩埋le 個知性之旅, 就真係要疊埋心水 乖乖地從投學業NA

le 個係僑聯會既活動黎既,

上年我都無參加, 今年參加都係因為搞手係自己D FD,

同埋考慮到如果個個都去...我一個人係宿舍扮冬菇都唔係一件好事

今次去宜蘭其實只係去一個無咩農作物既農場--香格里拉農場

同上個星期一樣, 吸下D天地靈氣咁LO~~

不過今次同上次唔同就係成班都係僑生, 大部分都係一齊住宿舍,

不過係去宜蘭既途中出左D小狀況

就係....上車前我飲得太多水..坐車戈時急尿急到以為自己會爆旁肛

架車D冷氣係我頭上又吹得好行....  我一直忍..忍...忍..一個半鐘之後我終於忍唔住LA!!

...

...

我唔係賴左出黎= ="

我終於都問個主持人...."到底仲有幾耐先到??"

佢再幫我問個司機....一問之下!

佢居然話....仲有30~40分鐘先到

what the fxck!!

好!!!  我忍~~!!(聽講女人既忍耐力係超乎想像)

原本聽緊歌都無心機聽落去NA......

過左廿分鐘之後,我feel 到自己身體不斷咁繼續製造尿液= =

當時個腦淨係諗到"有無人因為急尿而急到暈左ge呢"

與此同時...我拎左塊鏡出黎照下自己個樣睇下有無變青

今次我真係忍唔落去na!  我直程行埋出去同個主持人講"可唔可以揾個地方停低比我借個方便a"

個教官聽到之後就一直大叫,一直衝向司機度:"司機~! 有人受不了na!"

當時既我真係百感交集.......

終於.....佢揾左個賣手信既地方停車na

但係居然!!!!   有人比我更快速度"衝"出去女廁...

原來唔淨只我一個急......LE 個世界,係有好多人都沉默示甘...

到我去完廁所出黎..女廁居然排隊排到出門口.....(當時笑死左我)

經過le次既爆旁肛時件之後 得左個小教訓,從此之後上車前都唔會再飲咁多水gala!!

.... .

哎呀...講講下 離晒主題TIM

宜蘭天氣唔係咁好,, 大霧又有小雨

我地行山都要担傘....之後玩d室內活動..食下飯..抽下奬..就返學校lu

係未好無聊呢~~

不過間唔中咁聚下都好ge, 平時都無機會一齊玩,今次之後又識左好多印尼朋友仔NA~^^

  

玩緊吹大波波

餐廳養左d小鴨鴨

 

中午食飯既餐廳風景

台長: Sayaka
人氣(195) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

髻..
waaa~好耐冇黎la..你變左d wo..
我都染左個紅色頭..但係唔多覺眼lo...陰功~
下次要染個勁d ga...hee~
2009-11-22 22:18:34
Sayaka
.......大家都話我變肥左,好傷心..T_T#
2009-11-23 10:39:36
雪梨
sis~我都好耐無黎la~
日日都好似打仗咁攰ar~T^T
2009-11-29 16:18:58
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文