24h購物| | PChome| 登入
2004-10-29 21:47:13| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

kama呀*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇打啦! 因為要test!

waka..昨天的放學!angela跟kathy和我到了park去呢!

最後.給我知道了一樣野! 我的第6感真準!

是我不夠相信你.我1聽.便以為真!

我不應這樣! 昨天真的不開心!!

今日,冇咩野發生呀都!

呢2日o既test.說真的..

我真的很開心呢!因為我有史以黎最有信心的一次!

雖然,個分唔會太高!但係...

我好好好開心呀...!

今年,真係比返佐好多自信我!哈!*

沒浪費吧!

今天maths堂!因為我.令全班起哄!

我應該乖一點了!

美女wong說我今年很好呢!

哈囉喂!忘了買sweets

叫了晴晴妹妹的工人幫我買呢!

我和1a的關係.由開始到依家!

都係咁好o既....!

melo妹妹和我的秘密.waka

我1定會信任你!沒信任=沒意思!*

男朋友仔,你的手很好拖!

男朋友仔同佢完全是2個人呢!



”give me something good to eat!”

台長: kamaa
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文