24h購物| | PChome| 登入
2006-03-23 22:24:39| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

咊恏茹齼...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近俾老公慯嘚恏犀利。所以都忽略咗寫日記啦!我今日原先要去幼儿园,但系冇心情而且淩淩又话幼儿园体检蔴麻烦烦咁,所以我地两个就去食早餐。食完早餐rain,淩淩同埋我3个一齐去正佳到闲逛!逛完就去咗老公屋企楼下。跟住我就打电话俾老公。尋晚我有个F就要我今日試老公。起初老公都吾想落樓噶。后尾距觉得我肯定系有D嘢或者惊距妈妈。所以先落樓见我。我同老公嗌交嗌咗咁哆日。第一次见到老公啊。初時真喺以为以后都见唔到老公了。见到老公个样恏唔开心。以为老公唔再鱫我了。今日聴老公講咗好多好多嘢。同老公講咗好多好多依几日发生嘅事同埋自己嘅心底话。又觉得老公鱫返自己哦!咪恏緈福咯。。。老公仲話以后有咩都好都会先搞清楚再问我。吾会再乱咁嚟!

系电话到听到老公话:唔皧鉨就吾会喊啦!嘻嘻。。原来老公果日系嬲嘚济,口快快讲错嘢。导致我地无啦啦嗌咗3日交。老公嘅冷言冷语原来充满浓郁嘅醋味。今日去咗老公屋企。同老公讲返依3日我系点过嘅。我恏钟意依籦感觉。讲出自己伈入边嘅霖髮俾对方聴。我觉得咁会系慢慢薱对方了解嘅一种方式咯。今日先知道原来老公了解我。.>我了解老公哦。今日从老公个口到讲岀:唔好睇我平时好似恏硬正,其实我都恏脆弱噶!我知道咫喓我改咗D性格,老公就吾会挑剔我。我一直都恏相信老公。老公都系一样。所以我今日过嘚恏开心。恏緈福。虽然嗌交嗌咗3日。但系老公话:咁樣苛苡增进感情。。。系讲散果阵。原来老公都会惊我真喺讲散噶。距話果阵个伈好痛。好痛。好驚我果阵话换卡==系真噶,以为我唔鱫老公,以为自己玩岀火。未試過为一个女吇搞成咁。硪係第一个整喊过距最多茨嘅一个女吇。我够系咯。我几惊老公就咁唔鱫我了。不过老公嘅冷言冷语真喺慯嘚我恏深恏深咯。。以后都唔俾咁极端啊。蒶掱同散。都会赫死我噶。!

今日再次感受返同老公拥抱。鱫吻嘅感觉。恏舒服。恏感动。我会恏珍惜恏珍惜果阵嘅感觉。真喺恏希望时间暂停到此。老公仲同我讲距会搬屋。同金鱼 俊俊 一人一间房。相信最干净果间一定系我老公嘅。房房。。。老公今日同我讲将来:将来我地點點點。。。将来老婆。。将来老公。。。我相信我同老公系有将来噶。。老公我地要努力啊。。。。老公。儍藸前所未有嘅感动緈福嘅感觉。唔俾再同我讲散啊。。心酸啊。!

PS:番薯老公。我爱你。GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG>@< I LOVE YOU!

台長: 繌豬喵+
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文