24h購物| | PChome| 登入
2002-05-06 18:42:34| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

充滿"SECOND-IN"的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早又要起身
唔係為左睇NBA
亦唔係起身去次所
而係要去見工
係二份
仲要咁岩係埋同一日
因為呢兩份都係SECOND-IN
機會都唔細
所以我都打醒精神去上路
第一站
去觀塘(我住屯門同元朗中間)
真係幾遠
去到...個鬼佬都冇乜反應既
淨係話OK....(人地話OK你仲想點?)
第二站
去中環
不過係約左3:30
所以我先走落九龍城做D野
係九龍城...唔係九龍塘
約1:15
我搭車去中環
搭左唔係好耐就要落車
死啦....仲有成兩個幾鐘
唯有去我坐開個間M字頭
我好唔中意呢間M
因為堂堂中環區
話晒都係高級商業區
睇門口既竟然全部係阿嬸
實在太唔似樣
我好俾面先坐左個多小時
出去行下好過......
不過我好快就發覺呢個決定係錯既
好熱
熱到...好似KFC用來炸雞果個爐咁
而我就好似入面個件入晒粉既雞咁
我仲聞到自己身上有陣香味
唔係我食左飯
我真係會咬落去...
見埋呢份
個老闆真係好老闆
夠大牌
我中意呀下

不過真係好難取捨
一邊多靚女
一邊就近番學
哎...好頭痛...(人地冇話請我)

台長: 相機後的帝皇企鵝

您可能對以下文章有興趣

人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 散落在這裡的是回憶... |
此分類下一篇:午睡醒來
此分類上一篇:...無錯 ! 我就係台長 !!!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文