24h購物| | PChome| 登入
2005-02-02 21:59:50| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

二十三歲生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然原來的驚喜已經過左,不過我依然好享受同珍惜呢兩日同你相處既日子。
雖然間五星級酒店有d失望,不過你特登為我而plan既野,我開心都黎唔切啦!
呵呵,好白癡啊,淨係顧住羅沐浴液同洗頭水,竟然無發覺入邊有份你精心挑選既禮物。我好中意啊!估唔到你竟然會留意同你行街時我既眼神,你真係好啦。
不過,你成日數自己缺點,又叫我考慮清楚呢個男人值唔值得我愛。究竟為乜?你對我沒有信心嗎?
中意同你捏骨,而且中意有意無意地俾你feel到我冰冷既雙腳,最中意都係你會俾"溫暖"我。我唔想停,你既說話我認同,可以幫你捏骨係一種福氣。當你話夠啦既時候,我就會諗,我應該留低定係離開?
返到自己床上,果句說話始終無講出口--無勇氣,又唔知你點諗。不過,總有機會既,呵呵~~~
你成日頭痛,其實我都好心痛架,因為見到你辛苦既樣又幫你唔到。
呢兩日真係辛苦晒你啦~~~
多謝~~~

台長: Kaitlynn
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文