24h購物| | PChome| 登入
2004-03-02 00:53:54| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

獻給 小天使

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,係 angel o既生日
我要將呢一版,送俾佢

我同angel識o左十二年
佢係我最好o既朋友之一
咁多年o黎,我睇住佢轉變
佢睇住我成長

佢係我最常o既無聊傾計對象,有咩好多時都係第一個搵佢
唔係因為佢俾到d咩建設性意見我
可能只係因為佢比較有耐性,同埋比較得閒
不過同佢傾計都ok窩心o既

雖然佢改變o左好多.但係佢"多愁善感"o既性格
真係品性難移
對於佢o個d通常係自尋o既煩惱,我心情唔係特別好o既時候,會扮唔知
同其他朋友一樣,外人睇都會覺得係我恰緊佢
但其實,係佢著數我蝕底
因為俾佢睇死我,好易好惡,但又好快無事
不過,朋友就係咁,無得計

我同 angel o既友誼都唔係風平浪靜,無驚無險嫁
我o地中二o個陣好低能咁絕過交(係我提出嫁,哈哈)
中三又冷戰o左一年(都係我搞出o黎.吹咩?)
中四五佢驚o左我兩年(勁!)
然後, 因為分o左校
然後,又因為大家都開始有d "少女感情煩惱"
咁又好多o野傾
不過,o係呢方面,我就好彩,但佢就黑d
(亦可以話我聰明,佢蠢d)
所以,依家每奉節日,我都係特別擔心佢

angel 成日都好多o野諗,好多o野愁
諗埋諗埋,愁埋愁埋,又解決唔到
最搞笑係,明明解決唔到,又要扮晒解決到
於是
"我今次真係諗通o左喇" "咦...我真係得嫁,你信我啦"
就成為佢o既口頭蟬
但係就因為佢咁白痴,映得我好似好醒咁
所以我o地先可以咁 friend
不過我最唔滿意o既
就係佢都幾靚
同佢出街,有d壓力......
我唔like同d靚女做 friend
根本係佢欺騙我感情
我識佢o個陣都唔係咁o既......

台長: 尚未設定
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文