24h購物| | PChome| 登入
2004-02-26 20:20:00| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12月5日 無心戀戰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晨早七點幾,我響未訓醒既情況下,我女人經已打電話俾我:我而家代表阿晶打黎向你投訴……

原來阿晶架車日前泊開個位,車尾曾經滴過水,保安部就將佢架車調到長官位,但係好不幸響泊鰦長官位幾日後,天花既住戶去水喉居然滴水,而d水係洗唔甩既……(因為水加埋天花既批灰水同漆油,想甩都幾難)

唉,小龍女又響今日放假,我惟有採取拖子訣,叫保安跟進,做住報告先。

當中保無返工時,我既心情就會變得好鬼輕鬆;今日佢無返工,全個寫子樓即刻連電話都少鰦好多,起碼佢老婆唔會打電話黎:“Michael唔該~”

晚黑返完聖莊之後同埋成大班人到深水埔打牌(我最主要係做塘邊鶴),睇睇下又抽幾場水,唔經唔覺又到三點幾。我女人又無幾何同佢成大班同事去唱K,我本身想去接佢但係佢又話唔使,我只好返公司夜巡,順道問一下尋晚阿晶架車發生乜事。

附圖:架車被人滴到咁既樣,係我就一定拆鰦個管理處!

台長: 阿然
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文