24h購物| | PChome| 登入
2005-04-06 20:55:37| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

同人唔同命...**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004 年 04 月 25 日 星期日 【晴】

                  #睇電視#

頭先睇無線o個套唔知風雨咩咩咩...
好睇ar...
唔知點解睇到最尾o個陣有d想喊..
好慘ar d人..
朝朝早都要咁早起身做野..
又咁辛苦喎..
頭先見到佢地對腳咁樣浸落d水度..
覺得好恐怖ar..
d水o個度又可能有蟲o個d喎..
好恐怖ar..><

見到d婆婆咁老都要咁辛苦..
覺得佢地好慘ar..

點解有d人要咁辛苦..
有d人就可以好舒服咁嘆世界喎..
世界上係咁唔fair架喇..
付出左幾多唔=可以收返幾多...
呢個世界冇話樣樣都可以好公平....
好似有d人咁..
可能溫書溫到死..
日溫夜溫..
考到出o來都係可以好差gei..

但係有d人呢..
就算佢唔溫..
都可以考得好好..

又或者有d人..
做左好多野都唔會俾人接納....
就算佢做左幾多野都好..
都係會俾人排斥..
冇人鐘意佢..
但係可能唔一定係因為佢做錯野架喎..
有時可能就係因為佢樣衰...
又或者有其他缺陷咁..
佢就冇人鐘意..
俾人歧視之類...

好多人都會識咁諗或者咁講:

佢都唔想有呢d缺陷架,我地唔應該因為咁而歧視佢。
or
其實佢份人都幾好gei,不過係因為佢樣衰je。
我地唔應該咁對佢架~

~之類~.
好多人剩係識講..
但係就唔會做出d咩行動o來改變自己對o個d人gei態度..
包括我自己都係....
有時我可能見到一個人..
第一個感覺就係:佢好樣衰..
之後就唔會有呢個興趣去同佢做朋友..
甚至會好唔鐘意佢...
(之前試過好多個都會係咁)~
有時甚至會去笑佢...
但係佢係完全冇得罪過我架喎..
笑完佢,玩完佢之後..<-其實冇玩gei,我剩係笑過人,我未至於咁衰~
我又會o係度諗:佢生出o來唔係俾我地笑(玩)架喎,點解我要咁對佢je?
之前可能就會有一段時間對佢好左..
又或者盡量表現對佢友善gei一面..
但係過左一段時間..
又會諗:唔係喎..佢真係好樣衰喎..
跟住又會笑返佢..

而一個好好gei例子就係李愷敏..
我相信佢會知道好多人都叫佢扒扒...
我之前都叫佢校花..<-但係而家冇lu..

嗯..
其實好多人都覺得..
講樣衰..
大把人樣衰過佢...
同埋其實佢份人幾好...

嗯嗯..
有時我都會諗..
如果我好似李愷敏咁俾人叫扒扒,成日俾人笑..
我會點呢..
如果係我gei話..
我一定晨早轉校10世la..
不過可能轉幾多間學校都會係咁..
唔唔..
係lo..
有時我笑完人,講完人之後..
我又會o係度諗..
如果係我咁樣俾人講..
我會點呢..

就係因為成日都係咁諗..
所以一旦發生左d咩事o係我身上..
我gei反應就會係我之前諗左好耐gei..<-完全唔明呢句,唔識表達..
er..
點講呢..
即係話....
我一早已經將呢個最差gei狀況o係我腦海入面排練過..
有咩事發生gei話..
我都會按照我之前所諗咁去面對..<-應該係咁la..
唔..
所以我而家滿腦子都係好悲觀gei野..
因為我驚每樣野都諗得太美好..
到時候變得好差好差..
就承受唔到呢個打擊...

嗯..
講返李愷敏先..
我唔否認我而家有時都可能會笑下佢..
我打呢篇diary唔係想話咩..
不過係我睇完o個套野之後..
講講下唔公平gei野..
唔知點解會講到o來呢度咋..
真係冇特別意思..
其實我覺得呢篇野好亂..
打打下呢樣又打o個樣....
唔知睇gei人會唔會明我講咩呢..

嗯..
就係正正因為我成日會諗人地點諗..
所以我之後就會好努力咁試下改唔改到..
唔再笑人..
唔再玩人...
但係往往都係失敗居多..
都係改唔到..
但係而家都好過以前喇..
以前我係講先o個個..
而家如果有人講..
我都盡可可能〔ee哦哦〕咁就打發左佢~<-應該唔係打發..唔知叫咩..
又或者叫佢唔好咁la..佢都好慘架~之類..~

係lo..
我而家都盡可能改晒我d缺點佢..
呵呵..
我有好多缺點架..
不過暫時諗唔到....

最大gei缺點應該係惡同埋懶喇..
好惡架我..~
成日打人架~
wakaka~*
不過而家好少少~~
唔會咁易發脾氣~~
呵呵~~~
好努力先改到架~
呵呵呵~
我真係好惡架~~
唔好激嬲我ar~*

而懶呢方面..
就大獲喇..
改極都改唔到..
嘻嘻嘻~
而家成日都咁懶..

大獲la...
中文...........
可以話係未溫過..
問完christine d學習重點之後..
就冇溫lu...
一路睇返自己以前d diary..
kaa~*
都唔係幾記得之前勁唔開心係因為咩事lu..
跟住又睇返同人d history喎..
跟住又呆左咁望住部電腦..
o係度諗..
點解個個都係咁架喎..
初頭就對我鬼咁好..
但係之後呢..
就理都唔理我...
真係架喎..
次次都係咁..
佢,佢,佢....
有無數咁多個佢都係咁對我..
都係一開始我覺得佢煩..
但係之後就係我煩返佢架喎..
我就係咁低能架喇..
有又唔識珍惜..
到冇左先諗住去挽回..
但係已經衰左喇~*

唉..
8點8喇...
仲未溫書ar...
聽日都唔知點死...

kaka~*
唔知點解無lala會打左篇咁長gei野~~
嘻嘻嘻~*
咁又〔a〕左d時間喇..
唉..
又開始眼訓喇..
睇o來好快我又會去訓覺..
跟住又唔使溫書架喇..
                    20:41

台長:
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文