24h購物| | PChome| 登入
2011-04-09 02:20:14| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今天是明天的過去

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚同S食飯...收工遲左少少~~~

去佳景搵S..坐S車去筷子基食飯~~有車真方便...5分鐘到左~~~

同S食飯...好舒服...好自在..

 

S提議...四月底...帶埋各自ge另一半..活動一日~~

 

笑料1.點菜姐姐 :

我地想食...瑤柱扒時蔬...我問點菜姐姐..有咩時蔬可以選擇...

佢ge答案令我同S都O晒咀..想dup佢~~

佢長篇大輪咁講: 時蔬..即係"時令蔬菜"(勁..好嘢..有埋名詞解釋)...%$e&@(#$%^%...(唔知佢up乜..S問佢..有咩"靚嘢"...佢依然繼續佢ge長篇大論)...@^#$^@&#%%^$#@....(我地眉目傳情咁呆晒...終於等到佢講完火星文)....有菜心..生菜....(S話: 津白啦!)

佢一行開..我地喪笑...笑到屎左~~個姐姐好似"麥兜"d 伙記咁...

 

 

搞gag ar??!!

 

 

笑點2.骰盅

臨埋單時...S發現原來間嘢有骰仔喎...點解會有呢?

我ge解釋係...俾d "麻甩lo"邊飲酒..邊玩骰囉...呢...果度有一堆透明杯...咪骰盅囉...

S聽完笑了..佢話要話俾我 BF知...呢個笑料~~順便俾佢知道...我事實真係唔識玩骰盅~~

 

笑點3.太陽波長

去到一個紅綠燈位...S架車停低等紅燈...前面有個男仔個頭盔好FUNNY...有隻甩色GE藍色EYORE...

S話:乜EYORE唔係紫色架咩...

hee ~ 我ge解釋係...紫色係有藍溝紅...得出黎的..個頭盔成日曬太陽...紅色光被太陽波場吸走晒啦...

S又笑了....(暗爽..自己果然讀過物理...((Ding!!...波場我都講得出..我都笑了...^^)))

 

笑點4.貓貓出來了

講返我當年點教佢玩貓貓...笑到..我好驚佢渣唔到車呢~~~我收口先~~~

佢提返起好多我果d 遺忘了ge特技...例如...水樽(呢個我都忘記了)...大脾(好後無用)...

我又分享下..大學研究出黎ge...腳跟玩貓法~真係好好笑~~~

 

~.~.~.~.~.~.~.~

 

近日睇返新聞台ge文章...我先發現...生活係好需要被記錄的!! wuuu~~我個space無左...生命好似有一節..被遺忘了...~~斷層~~~ 我徹底delete左自己個space...delete自己無段日子ge記憶...

依稀記得..個space記住...高三同思思...一齊坐ge瘋癲記憶...但細節真的忘了~~

可以點挽回啊??~~~

回憶係好係壞..都唔可以再delete...~~再難捱的都會捱過...淨低ge只有快樂ge回憶...

但我竟然delete晒我好快樂ge回憶~~

jo!!我好憎你ar...

~.~.~.~.~.~.~.~

 

新聞台係02年開,原來已經就黎9年啦~由05年最後一次po文後..我就轉左用..spaces~~之後幾次想復興返個新聞台..已經無效...

呢度已經唔會好似當年咁熱鬧...

新聞台版面不停變..變到我都唔識用...

變左功能多左型左~~但我唔識用...唔想用...離棄左~~~

我只想要返簡單ge界面..就如同一開始果陣咁...簡單...清新~~

 

 

~.~.~.~.~.~.~.~

 

 

我希望由今日起..有時間...要再打返新聞台...

 

台長: **..星 淚 +
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文