24h購物| | PChome| 登入
2003-09-14 20:59:09| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

柏麗灣之夜~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13-9

尋晚我3點幾才睡,因為11點幾才回到家,之後12點幾才打做 lab的data send 給歐陽,成百幾組~~~~

然後我終於肯去send e-mail 去聯絡我的組員,約下星期四晚的小組聚會。

我開心樂文咁主動俾個password 我睇佢的日記,佢真係一個好純真的弟兄,睇左佢好多的日記,當中對佢認識多左,亦覺得有唔少笑位,令我對住部電腦在笑…哈哈~~~

但幾擔心佢對事太主觀,及對某些事少了成熟……雖然知道他唔想長大,想保留單純的心,但…他的內心會好易受到傷…因為這世界真的好複雜~~因為認識的人會愈來愈多,而每個人都好複雜!! (我知道你在看…哈哈~~容易受傷的樂文~~!!!)

令一方面,我都好欣賞你,因為你對神有顆單純的信心,是有福的。

願神祝福你~~好好讓你專心應付A-level,唔好似我咁懶,哈哈~~亦唔好過份有自信呀~~不亢不卑去面對~~~路加團等你~~!!!

今日10點起身,洗下風扇、抹下門…之後同爸爸食完lunch 就返教會開小組,其實今日我冇乜預備,只好隨便看看,覺得有dd虧欠。

開始時發覺同輝傑預備的經文唔同,大家的書有唔同次序,所以今次就由他一人帶了。

之後團契有選職員會,好奇怪,因為阿達好主動話想返團契,所以他就只有在旁觀選了。

選團長時,我好開心,因為細朱、Leo、Julia…佢地都願再做職員,所以我可以選細朱,哈哈~~真好~~!!

第一輪投票中,我都有3票…哈哈~~

第3輪投票後,Leo成下一屆的路加團團長~~~!!!!

好開心…我可以做組長…去關心團友仔,在往後一年希望可以在小組內好好彼此建立關係,一齊成長…

之後我同肥利,去左一個好特別的地方打邊爐。

那就是阿Joyce的中學Miss在”柏麗灣”的家中…其實我倆都對佢好陌生,而凱欣又冇去,阿孫又有去。

好久未與阿Joyce、阿孫一齊,覺得阿Joyce同miss so 及她丈夫阿Ken的關係好似一家3口,而miss so又好縱阿Joyce,令佢比以前好似有更大小姐脾氣;而阿孫又是一直都好想有人關心,內心成日都好down 咁…

她倆現時都離開了團契,讓我覺得他們比以前更自我中心,特別是阿Joyce…唔知她們與神的關係是如何呢??? 我想問…但唔敢…可能我知道他們一定知道神的心意是如何,但他們已選擇了自己的決定…行自己的路…

「我的弟兄們,你們中間若有失迷真道的,有人使他回轉;這人該知道叫一個罪人從迷路上轉回,便是救一個靈魂不死,並且遮蓋許多的罪。」(雅5:19-20)

「那將要灰心、離棄全能者、不敬畏 神的人,他的朋友當以慈愛待他。」(伯6:14)

這是 神交托了我的事吧…

之後佢地仲唱K,原本想早d回家,但都拖到成11點幾才走…

咁多年都好似第一次聽肥利唱K,原來佢唱得都幾好…哈哈~~

但我都唔係太鐘意唱K…可能我少聽歌,及覺得雖然大家有出聲,但只是照字幕唱出來…好難透過唱K 加深友誼…

記得我同阿sit講過,我是一個幾”悶”的人,唔鐘意聽歌、唱K、打籃球、踢足球、打機、電腦、…

但就鐘意同人面對面talking (listening + speaking),就傾d每個人共同一定有的事…如家庭、感情、信仰、時事、目標、…

這就是我的興趣吧~吧….

台長:
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文