24h購物| | PChome| 登入
2003-08-28 08:33:10| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

“甚麼事令神歡喜”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日9點幾起身,上左陣網,之後就出左廳,點知爸爸今日好似唔開心,可能媽咪尋晚放工遲左3、4個字返屋企,佢又亂諗野,又同我講好多年前d野,其實爸爸在我面前同我講媽咪d野都好負面,同埋有好多都係中傷佢。

在我日記中好少出現媽咪,因為我地真係好少時間見面,佢返兩份工,每日都係得幾個字時間見,平時都係傾電話多。

o個陣我又好唔開心+嬲,因為我自小好敬佩我媽咪,姐姐同我細細個都已經同佢好似朋友咁,一直以來有咩都同佢講,關係好好,咁多年佢都對爸爸好有忍耐,一個好傳統的婦女,而爸爸好似有時唔想我同媽咪咁熟咁…又對媽咪唔夠信心,成日都管得媽咪好嚴,又一個人好易亂諗野~~。

我o個陣求神幫助我,因為每次佢咁激動,我都好驚,可能因為童年陰影,又驚佢會自殺,而神一直都慢慢醫治我,叫我可以冷靜d,但佢一提7、8年前佢又因為好少事發嬲而自殺的事,我就會驚到流淚,勁驚佢又會自殺,雖然自那次後佢都冇,但可能這就是我的死穴,求神醫治我。

當中,都開心佢有d唔開心都會同我講,因為佢的世界中,我可能係佢唯一的傾訴對象,我亦一直求神去陶造我生命,令我的改變而慢慢去影響他,讓媽媽冇咁辛苦,雖然佢現在都有d時候會好易唔開心,但可能至少佢都相信我,這幾年都學對佢坦誠,知道我信神,亦知道我愛佢。

多謝神讓我有個十分慈祥的媽咪…面對爸爸神都有d 支持,我亦知道神放我在這個家庭中的心意,學去愛我爸爸的功課是我一直在學。

「他們說:“當信主耶穌,你和你一家都必得救。”」(徒16:31)

我要好好堅持在家中作鹽+光~~

下晝,我睇完怪獸公司vcd,一套幾好笑又有意思的電影…真攪笑。之後去左做陣gym,同等埋媽咪一齊搭車出荃灣~~哈哈~~我同佢又十指緊扣咁行一陣街~~
仲被佢d同事從後撞到…以為~~~哈哈~~

晚上,同埋團契成組人一齊去食飯,為寶華餞行,因去一年加拿大exchange,成組人都有出席,仲有肥利加入,去完pizza hut,仲去埋”稻草人”食小食+甜品,開頭我覺得有d怪怪地,有唔少dead air,但之後都好,大家有講有笑….
聽返Lily 講exchange d 野,10個月來深刻的生活體驗,令我都好想去台灣~~﹗
願神祝福寶華啦~~下年見再佢~~~

返到屋企諗住早d訓,但陳慈正好夜打俾我,問我近況…..我覺得自己有d唔耐煩,可能近期習慣早訓,都唔係點想出聲….only 聽佢不停講………最終佢都feel 到我眼訓了~~~

第9天的”標竿人生”—“甚麼事令神歡喜”
書中舉了挪亞做方舟一事做開頭:

「挪亞因著信,既蒙 神指示他未見的事,動了敬畏的心,預備了一隻方舟,使他全家得救。因此就定了那世代的罪,自己也承受了那從信而來的義。」(來11:7)

當我們全心愛祂、信靠祂、遵從祂、不斷讚美祂、使用我們的材幹,神就歉歡喜~~

願我能在日常生活中,做一個討神的歡喜的小孩….特別在家庭裏….

台長:
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文