24h購物| | PChome| 登入
2006-05-19 22:44:12| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

点算好lu..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





哩个星期好多事情要干哦.
特别的忙.或许这样更好些吧.
让自己更忙些.痛苦更会不在.
忙碌忙碌.!!!!!!呀.

丸有4张动漫既飞飞喔.
约好.悦BBB.小司同学.刚好.4条友仔.~
but 听日都晤知出晤出添嘎.~~~
啊妈都晤知肯晤肯俾我出既.
555..我要出要要出出出出....
其实我都晤多中意睇动漫咯.对哩啲无认识.~~
BUT.距哋中意嘛.嘻嘻.,
稳咗我哩个好底死既女人仔黎陪距哋lu.哈哈哈哈哈..................

后日.
悦BBB要去福中度 代表SB中学参加个歌唱比赛.~
好劲嘎悦BBB.
把声超靓.~~~!!!!
BUT.又係晤知出晤出到添.~
点算好.???!?!?!?!??!??!?!?!?!

(注.陪晤到.出晤到.我都无计嘎,晤好问我喔.哩啲.问我啊妈啦.!!!!)


台長: smal1jia.
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文