24h購物| | PChome| 登入
2006-04-18 06:25:48| 人氣161| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

River

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

在眾多講道錄音帶中
翻出一卷
買CD時附送的錄音帶
Simply Worship three by Hillsong
有一首好聽的歌
充滿恩膏
充滿盼望
充滿了能力

River

I lift up my eyes to Your throne
Lord as I lose myself in You
The song in my heart will be
Your alone

My treasure is in the cross
Jesus I love to meet You there
I hunger and thirst for You
Now flood my soul

River of love
River of healing
Holy Spirit flow
River of grace
River of mercy flow
River of peace
River of promise
Holy Spirit flow
River of joy
River of blessing flow

Jesus come again

我舉目仰望祢的寶座
我的神 我欣慕祢
我心中的歌
單屬於祢

十字架是我的榮耀
耶穌我們歡喜相見之處
我渴慕祢
現在來充滿我

愛的河流
醫治的河
聖靈不斷湧流
恩典之河
憐憫不斷湧流
和平之河
應許之河
聖靈不斷湧流
喜樂的河流
祝福不斷湧流

直到耶穌再來

台長: Gi La-Hok kako
人氣(161) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文