24h購物| | PChome| 登入
2005-06-13 22:58:42| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

照顧個B...難過考試

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日個醫生無啦啦叫我帶個o靚仔去廁所(2-3歲呱…我諗), 即刻啤一聲!!心諗:「唔係呀嘛?唔好玩啦!我點識呀?」但又無得say NO wo!真係超無奈!

帶到佢入去廁所, 遇到一個好管閒事ge女人:「e!點解要你帶佢來ge?」「係呀!係呀!haha…(苦笑)」除左咁, 我真係唔識仲可以點應佢lor!(無聊…又唔係幫手wo!!)

行到埋個廁所我發現個廁所去到佢心口, 心諗:「死喇今次……」佢又淨係識扮木企o係度wo!我又唔多夠力抱佢上去…
幾經辛苦攪掂, 點知之後又發現個洗手盆高佢個幾兩個頭, 我對手已經用左來抱佢埋個水喉度, 佢就不斷好比心機好用力咁禁個水喉, 但禁極都禁唔到…唉!o個刻我淨係想有多隻手lor!

攪左勁耐先攪掂, 不過佢就整到成褲都濕晒…覺得自己超級勁樣衰…
咁大個女都係第一次帶個B去廁所…第一次就係o係咁無奈、咁無助、咁lei hei 既情況下渡過喇!!

又一次深深感受到阿爸阿媽係幾辛苦先養到我地咁大!!真係仲難過晒/辛苦過晒d咩考試!

其實我又唔係唔like d B 既, 見到佢地好鬼得意、拖住佢地隻勁細ge手真係好鬼好feel、見到個B好用力禁個水喉都禁唔到…haha!!真係好得意呀!
不過要我照顧佢地真係……「好困難」lor!我連自己都照顧唔掂(所以等緊人照顧lor!hoho~~~)!!都係玩人o個d good d, hehe!!~~

台長: 老三‧細 J
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文