24h購物| | PChome| 登入
2002-12-19 09:20:14| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雨過天晴

終於都...出太陽啦!

呢個星期, 真係名副其實既每天也是下雨天, 咁大風大雨, 邊度都係水呀泥呀, 我同我成屋人都屈係間屋度, 大家又炒完final, 咁我地咪打麻將渡日, 日日打. 我係無可奈何地成為出沖王, 仲要小相公大相公都試過...., 唔緊要, 唔打錢既.

而正經些少既事....

因為我張枱太混亂, 連椅子上也放都周圍都係野, 咁第一, 就已經唔用得來讀書. 第二, 仲要等我執拾, 三, 外觀十分似垃圾堆, 影響埋我d心情. 咁雨冇咁大我咪走出去繰琴, 加埋我估都唔夠五粒鍾. 而學車就學?四個鍾 --- 原來好辛苦咖! 我坐成十幾年車, 都唔知原來我好唔鍾意做司機, 唉, 如來司機係好偉大咖. 所以我係度都要特別鳴謝所有車過我既人!

今日一起身, 見天氣竟然咁好, 個個第一時間出去一齊洗衣服, 我已經三個星期無洗過任何衣物, 咁之前又考試, 之後又大雨, 我都唔想咖. 不過好在我有好多backup杉, 所以可以捱咁耐. 我依家咪就係等緊去收d洗過既舒服杉, 所以心情唔錯 (咁又開心一陣, 我果然好無聊).....

不過心情好又未必只係因一件事既..

算啦, 我係時候去攞杉啦!

台長: 加加
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文