24h購物| | PChome| 登入
2006-04-18 11:42:35| 人氣267| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【真相難容】Scene 3:謎樣督察

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

時:夜
景:泰國菜館內
人:琪、鐸、達、龍、佬

△ 中場開出,眾人圍在飯桌跟前吃晚飯,言談甚歡。
△ 鐸談得興起,突然搖頭。
琪:(不解)鐸叔呀!做咩???
鐸:(仍氣憤)我戥你唔抵呀!新?唔跟得case咩?明明你可以跟我去同?針接頭架嘛。
佬:(一眼關七)小心隔牆有耳呀鐸叔!
鐸:(不減怒火)我唔理呀!阿琪話晒係我細姪女,叫佢做埋d filing喎,唔好調佢過黎啦!
琪:(安撫)算啦鐸叔,我新?架嘛!咪當學住?先囉!
△ 鐸仍舊搖頭。
達:(比鐸更不憤)講起呢條友我就慶架?,成日當正自己係阿head……
佬:(插嘴)咁佢真係我地阿頭喎!
達:(解釋)我話佢擺款呀!見到我地果陣,一係就講埋d低能笑話,一係就敦起個款話「上頭好關注呀」,超!當我?白痴架?
△ 眾一臉茫然
琪:(小心翼翼問)陳sir……佢真係咁衰架?
達:(繼續大數斌)Yanki,今晚話晒你初黎步到,做阿頭同老細食飯咁平常,你睇下佢?哼!
佬:(又打斷)佢真係黎你又話佢扮晒野,周身唔自在?!
達:(不憤)你係咪收左佢錢呀?成日幫佢講???
佬:聽講係你俾位我插你咋喎?
鐸:夠喇!細路仔咩?拗咁耐,係唔妥佢都唔駛好似細路仔嗌交先得架?
△ 達、佬立即噤聲,低頭受教。
△ 此時侍應上菜。
△ 琪見狀,立即移好桌面位置放菜。
琪:(打圓場)食野先啦!唔係就凍晒架?……
△ 眾人不理三七廿一,趕快挾菜。
△ 龍蠢蠢欲動,狀似想說話。
龍:(講是非)不過阿陳sir好多是非架……
鐸:你又係邊度聽返?呀?仲八過d女人……
琪:(好奇)咩野是非呀?我想聽呀!
達:(同意)點可以少我一份架?
龍:(問佬)聽唔聽先?唔聽可以走先架。
佬:(同樣好奇)邊個話我走呀?
△ 鐸點頭。
△ 眾靜心聽龍說話。
龍:(開始講古)你?知唔知陳sir原本係臥底?架?
△ 琪愕然,一臉聞所未聞的樣子。
達:(以為僅如此)下!臥底破完案升返上去三柴,唔出奇呀!
龍:奇就奇在陳sir做臥底?時候,個底係花晒架!唔係打警察就打卒仔,仲有呀,差d打死左個沙展添!都唔知係咪上左身。
△ 鐸不置可否,佬則疑惑狀。
龍:仲有呀,陳sir返左做返差人之後,幾單大野都係啄住d黑社會,我聽個師兄講,話有個古惑仔話「估唔到佢咁反骨」架呀!
鐸:(終於發言)咁始終黑白有別?。
龍:之前仲聽過話佢做臥底果陣不知幾狠毒,不過我唔記得詳細咋嘛。
△ 佬仍不太相信的樣子。
鐸:(強調)呢d野當茶餘飯後講下就算啦,唔好帶返差館。
達:(拍心口)放心啦!我?醒目架嘛!
鐸:(拍琪膊頭)你呀,小心d呀,人心險惡呀!
△ 琪點頭示意。
△ effect過場

台長: 江大小姐
人氣(267) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文