24h購物| | PChome| 登入
2006-02-01 09:55:32| 人氣303| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【真相難容】Scene 1:煙雨樓兇殺案

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A

時:日
景:煙雨酒樓門外
人:斌、鐸、達、龍、佬、途人眾

△ 煙雨酒樓門外拉起「警察」膠條,圍欄外途人議論紛紛。
△ 斌帶領一干警察從警車出來直接走入酒樓。

B

時:日
景:煙雨酒樓門外
人:斌、鐸、達、龍、佬、軍警甲、侍應甲、乙

△ 斌等一干警察從門口入酒樓。
△ 酒樓大堂一片混亂,有幾人等企在一邊。
△ 梁得盛屍首伏在大堂電梯門口。
△ 軍警甲上前與斌接洽。
斌:(表明身份)我係中西區重案組陳國斌,而家乜嘢環境?
軍警甲:(匯報)陳sir,其他客人我哋已經疏散晒㗎嘞!呢幾個係目擊證人嚟㗎!
斌:(落命令)鐸叔、雷達,你哋負責睇吓現場環境,有啲乜嘢係可以攞返去做證物嘅,暴龍同細佬去同镧兩個目擊證人落口供,我睇吓嗰度(指楊屍)有乜嘢。
△ 鐸跟達四周圍留意大堂案發現場。
△ 龍跟佬首先去問侍應口供。
龍:當時你見到啲乜嘢呀?
侍應甲:(猶有餘悸)我……我見到有個人……攞支槍出嚟……
佬:(問侍應乙)你記唔記得嗰個人個樣呀?
侍應乙:(驚恐)男人囉!我唔知呀……
△ 斌細心留意梁屍體。
△ 鐸看完電梯口後向斌報告。
鐸:陳sir,個兇手乾淨俐落,應該係職業殺手。
斌:(點頭)鑑證科啲人嚟咗未呀?
鐸:嚟緊㗎嘞!陳sir,梁得盛話晒都有頭有面,邊個咁沙pot呢?
△ 斌面對光天化日下的冷血兇殺案,正在沉思。
△ 達的出現打斷斌的沉思。
達:(匯報)陳sir,鑑證科嗰邊啲人嚟咗。
△ 斌繼續指揮他們工作,慢慢effect過場。

台長: 江大小姐
人氣(303) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文