24h購物| | PChome| 登入
2005-07-13 21:19:28| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7月11日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左睇頭文字D 呀,我朝早攪掂d 事之後就約阿宗出黎睇囉,未睇之前食左個麥記,可惜IFC 麥記冇位丫,去左中環麥記,兩間的服務員質數差得遠囉,算啦,都係食野姐,唔好計較咁多喇都係。

食飽左,行左陣街,去左中環HMV 買左d 碟,唔講唔覺全部都係恐怖片,近排真係唔知做乜會變左,居然主動買恐怖片睇都有既,可能人大左唔同左,以前會盡量避左唔睇,而家愈避愈想睇添,呵呵呵。

買完碟,就去戲院等睇好戲喇,未睇之前買左個爆谷,咦,揀邊個好哩,細的好細,中的好中,好!就買個大的爆谷啦,咸定甜好哩?哎唷,好難諗呀,兩溝啦唔該,嘩~~該煨囉,咁鬼大的個大爆谷,開始feel 到食唔晒的感覺。
開場之前大大聲食爆谷,引下d 冇買爆谷的人先~~
開場喇,套戲都唔錯,阿宗話個女主角幾似靚女(肥妹仔)喎,我不嬲都話肥唔代表唔靚架啦,終於識貨喇。一路睇戲一路狂食爆谷,目的係睇完之前食晒,散場囉,爆谷都食得晒,不過把口好累呀。

睇完戲打比葉師父,佢約左我地响IFC 麥記等呀,佢未黎之前我地都係淨坐,鬼咩,食爆谷食到好累呀,冇咩胃口。等葉師父食飽之後,就搭船返長洲囉。

夜晚好早訓呀,可能今日太累喇。

今日好運:睇左頭文,我都覺得個女主角幾似靚女(肥妹仔)喎~~
今日衰運:食爆谷食到好飽a,口軟~

機會只會比有準備的人......我準備好喇,你呢~~

台長:
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文