24h購物| | PChome| 登入
2003-09-18 00:40:58| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心o既一日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放假...
繼上個月25號到尋日...我都未放過假...真係好辛苦...
尋晚一放工就返左屋企沖涼...沖完涼就出門口搭車入屯門姑姐屋企...
落左佢留下打邊爐...得我同佢兩個人食...超平...兩個食左$130...
之後上到佢度睇左陣電視訓喇...
因為習慣左早起身...
我6點左右就起左身...打電話去聽下我買果d波仔點...中哂...收7百幾...之後我就送左張被仔比我就黎出世o既表妹...嘻嘻!!
好期待妳呀...哈哈!!
8點幾去左同麻麻飲茶...飲完就同姑姐行陣街...比我見到對新鞋~!想買,但係諗諗下呢對野好快會周街都有人著,同埋好易out...唔長青..所以決定唔買~!!
行完街去馬會收錢...收左之後又買左今晚o既比賽...買左3百幾蚊...
之後就去接果兩隻"馬嬲"放學...者係我兩個孖生表弟...
返到姑姐屋企...好眼訓...訓左陣..訓到4點幾...朋友打黎約左時間o係果頭食飯...
食飯有一男三女...
真係三個女人一個壚...
佢地係咁講d是非...我就一路食一路聽一路笑...佢地真係好...哈哈!!
之後我送左一個女仔返屋企再搵返果兩個女仔,我地三個去左周圍影相....易左好多好攪笑o既相...哈哈!!
其中一個女仔佢今個月20號要返英國喇...下次返黎可能係暑假...唉...!!
謥知今日真係好開心啦...!!

台長: J仔
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文