24h購物| | PChome| 登入
2004-05-28 00:58:15| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

平凡一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝11點幾,有個稀客打黎....阿ning,同我傾左陣,估唔到佢依家對愛情可以咁瀟洒,仲約左佢6月第一個星期日出黎聚下~
晏奏入左西田去qs買褲,估唔到個sales仲認得我(幾個月前去買過野同佢傾左好耐計),之後去火車站果陣阿魚打比我,話見到我係西田買野-.-,原來佢一直行係我前面,可能佢真係女大18變得太緊要啦,我完全唔認得佢~
返工秒殺左隻飛娥....我下世睇怕都會變成隻飛娥比佢殺返...."大隻佬"o既道理....
搭車返屋企果陣,阿ron同我講話我個心理測驗結果係一摸一樣.....
"今日晏奏玩左個心理測驗,d答案竟然同jeff果d一模一樣,又會咁繞ge.....唔知佢會諗d乜呀....."<----佢新聞台出現左呢句野~
哈哈,我都想知你估我諗咩呀~
一返到屋企,icq幾個msg都問埋我d......"點樣先知一個男人愛唔愛自己?","同佢感情開始淡,點算?","我點樣可以令佢覺得我重視佢?","點先可以同佢持久d?"....我係咁叻就唔會咁耐都一支公啦,好多問題我都想搵人答下我呀!仲話要send埋你地以前d對話比我睇,托咩!!

寫住咁多先....

台長: 謝夫~
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文