24h購物| | PChome| 登入
2004-04-13 00:27:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004年個人佔有慾與付出代價統計............(嘩!死未 "汗">.<)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我現在想擁有既野:
a. 一部俱有mp3真人鈴聲既手提電話(影唔影相冇所謂啦)
b. 一對全黑色的運動鞋同一對有圓形圖案既高筒all star
c. Anna sui 既太陽眼鏡
d. 新一季的tee,背心, 裙, 褲
e. 一個能夠容納好多衫既衣櫃
f. 一對靚聲電腦hi-fi
g. 一打ck 內褲同黛安芬胸罩
h. 一份穩定的工作
i. 考私家車牌
j. 一部開篷甲蟲車
k. 一部新鋼琴
l.一間過2千尺既屋企
m. 林慶華先生認得我係邊個

我要付出既代價:
a. 起碼要2千幾蚊(差不多一個月既人工)
b. 同上(個手提都要成一個月人工起碼都要兩個月啦二對鞋上綱費,電話費家用唔駛比呀真係)
c. 肯定過六佰蚊啦~(嘩!)
d.我每一季都做ga la (過千都似...汗)
e. 幾千蚊邊捨得買呀
f.幾廿蚊實得啦
g. 嘩~~~幾百蚊...shit
h. 呢個我已經好努力搵緊啦
i. 倆仟幾蚊兩年後啦
j. 座底廿幾萬(等中頭獎啦)
k. 三萬幾蚊呀新既嘩.......唉
l. 幾仟萬呀呢個...算吧啦
m. 除非我做左d好特"出既野啦
ps: 究竟我04年有邊樣能夠實現到呢...
如果我實現到既話我就會刪除緊個ga la...(汗)

台長: 耆英
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文