24h購物| | PChome| 登入
2004-01-17 03:24:00| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

shaw院慶之千人宴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係一年一度既千人宴
我第一次參加
真係正到不得了
我同Anita,Christine,爸媽佢地一圍
Joseph 正諮唔黎得 少左個傻佬陪我甸

好好食既韓燒~
最緊要就係d表演啦
有李家仁醫唱兒歌 ,羅莽除衫 ,花式跳繩,跳拉丁舞
哈.一環係孫悟空耍特技
佢d縮骨功睇到我有d反胃....最怕..
到邀請現場觀眾
比胡禮成功搶鏡添

之後 林嘉欣唱歌
我第二排 近到不得了
佢真人幾肥 但有好sweet既笑容

哈哈 最正係古巨基
佢一d架子都無
end幾多call唱幾多
仲落台握手 我梗係握到 ,爽!!
佢真係幾傻幾盞鬼~

多謝Jimmy 幫我地搵個咁近既位!!


盡興的一夜










台長: 尚未設定
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文