24h購物| | PChome| 登入
2005-07-27 23:25:36| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

澳門之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二日一夜的澳門行完了

開頭諗住食豬排包
但爭D俾的士佬fake
又話三點半
原來三點至真
好彩三點三都唔算遲

最後終於食到豬排包了
但冇想像中咁好味
原來大利真係好多人幫襯呢

跟住去左小型賽車場
我終於有十分鐘既Kart仔賽車經驗啦
但好貴呢,成舊水先十分鐘
不過爬頭超前既感覺真好
仲過左三架車呢!
中間有人係我面前超速入彎
仲打白鴿轉
好彩我避開左,唔係就大獲了

後尾去金沙
廿蚊玩左都幾耐
抵玩
仲俾我係金沙簽收羅錢tim(雖然得三蚊)

夜晚個金沙自助餐有d飽食唔落
變左魚生水果餐
但仲衰,成肚水,脹晒

唔知係咪食得魚生多
開左兩獲大
而家睇見生野都怕怕
茹毛飲血都係留番俾d後生算啦

第二日去賽車博物館同葡酒博物館
賽車館有AE86,F1,F3呢!
搵左位隻手受傷的途人幫我地影相
真係唔該晒佢呢!

跟住去葡酒博物館
飲左杯令我起晒雞皮既紅酒...嘔...

最後去大三巴,再食竹昇麵,燉奶
好飽
最後買埋手信就走了


台長: Jac
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文