24h購物| | PChome| 登入
2005-01-20 00:00:40| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月19日~屋企~傾電話~好開心~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日星期三啦~~咁就唔駛番學既~~因為中四中五個d未考完試呀嗎~~咁係啦~咁今日10點起過下身睇下(你)有冇on 點知都係冇~咁我咪繼續訓囉~咁訓到11點半就起身啦~~咁就睇電視啦~~睇到12點40就煮野食~~煮完食完~就係到睇電視~聽歌~~等(你)囉~哈哈~~咁睇呀~等呀~~到左7點幾(你)on啦~咁就傾解啦~~傾左一陣到啦~~就傾電話啦~呵呵~好開心架~~同(你)傾電話真係~卡卡~咁都係得幾個字啦~~(你)話有電話入~so cut左~咁就係msn繼續傾啦~傾到8點(你)去沖涼~~沖完就食野~(你)食野個陣我就去左煮野食~~食麵咋我~嗚嗚~~得我一個係屋企~!~好可憐呀~咁係啦~我食緊個陣(你)就番黎啦~~真係快呀~咁到左9點幾(你)要去洗碗~咁我等囉~~等左一陣姐都係~咁係啦~咁傾傾下就提番岩岩(你)話會打番比我~但係冇打~咁又話一陣~點知到左10點40(你)番學~都係冇~~咁係啦~就話聽日先打~咁仲有(你)話放左學可唔可以去食野啦~咁我就話得一定得啦~哈哈~咁我緊係要問同邊個架啦~(你)話一大班~咁我都好d~~哈哈~開心啦我仲有~咁仲有講左話如果一大班人去食架呢~就可以去啦~~如果唔係一大班人去既話~就唔好去~~要番屋企啦~呵呵~真係好呀~(你)居然自己咁講呵呵~仲有咩呢~就係間中去好啦~唔好日日去呀~哈哈~咁係啦~(你)走左之後~咪又係整mask~整完睇電視~~睇到12點半到啦~~訓覺啦~~係啦~~唔講‘~ni~~miss u love u~~

台長: 小威dede囉~
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文