24h購物| | PChome| 登入
2005-01-18 01:02:19| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月16日~等~飲茶~屋企~踏單車~等~悶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日星期日啦~咁一朝早11點幾起左身啦~因為(你)係到呀嗎~咁係啦~之後就傾啦~傾番尋日d野啦~then講講下~我一有三急去左廁所~then我番黎~(你)就唔見左lu~咁係啦~咁我就係到等~等左成7-8個架啦~(你)先番黎~~~咁問(你)去左邊啦~~(你)就話去左沖涼~~沖完去睇電視~~~~嘩~勁嬲呀~~睇電視~唔理我~~嗚嗚~!~咁係啦~咁講講下~(你)又off左喎~~then我又以為(你)會on番~點知都係冇~~咁係啦~打比(你)~係通架喎~咁我就係到諗(你)應該出左街啦~但係仲咩唔聽我電話呢~係咪驚我煩(你)呢~咁其實我都係想知姐~又唔會話(你)既~咁係啦~到左2點幾沖涼~then到左2點45出門口~去飲茶~到左€茶樓~2點55分啦~then飲到3點40就走啦~之反爸爸就車我去大中~then我就去睇vcd~~睇完then買左兩隻~19蚊既vcd~買完就去搭車番屋企lu~~大約~4點20分番到啦~咁搭車個陣打過比(你)啦~但係(你)都唔聽~~咁咪算囉~之後冇理啦~~咁番到屋企~chat左一陣~到左5點就出去踏單車啦~咁踏左去堤壩個到啦~上到去好多人係到放緊風箏啦~~咁我踏到一個位~係冇人既~咁就坐左係到~睇下風景~睇下€個太陽囉~打個電話比(你)~點知識左電話lu~即係5點10(你)番左屋企啦~~咁睇左一陣~~咁就踏番屋企lu~大約5點25分番到屋企~咁番到去~第一件事就緊係睇下(你)係唔係到啦~點知都唔係到既~唉~~算啦~~可能(你)嬲緊我啦~咁係啦~仲有自己一個係到睇太陽好lonely架~嗚嗚~(你)又唔係到~咁係啦~個到好凍~~番到屋企暖左好多好多~咁番到屋企就係到睇vcd啦~一路睇就一路等~~睇呀睇~睇到做獎門人個陣~~大約9點20分到啦~(你)就on啦€~咁就係到傾啦~咁我就喊左啦~因為(你)無啦啦off左~又唔講聲~~就算icq msn on唔到~咁(你)都可以打比我~同我傾下電話~咁我都冇咩野丫~但係(你)話懶~so唔打~我覺得好唔開心囉~~有咩理由做人會咁架~冇黎搭殺~無論幫人做緊一樣或者同人傾緊解~咁就算幫唔到~都會同人講聲啦~仲有同人傾緊~無啦啦on唔到~咁你都會~打番比人講呀~~咁你打唔打係睇下個個人重唔重要架姐~如果係重要既話~我一定會打既~不過(你)就唔同啦~咩人都唔會打既~咁我諗可能有d(你)覺得重要既人就人地會打啦~不過我諗我一定唔係~係啦~~咁傾啦~傾喊傾喊啦~~~咁傾到10點40分啦~又無啦啦off左啦~~家下叻啦~咩人都唔理架啦~~係到都唔想講野啦~~家下興過勒雞呀~哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼~憎死你~

台長: 小威dede囉~
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文