24h購物| | PChome| 登入
2011-04-03 16:03:47| 人氣124| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

身份證驚魂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晏晝諗住攞個身份證出黎睇睇,話 晒都仲有兩個星期就走人嘛~~ 點知打開櫃筒,搵兩搵, 死!? 搵唔到個身份證ge!? 之後係極度恐慌ge手震腳震情況下翻轉成個櫃筒, 一邊搵就一邊諗, 大鑊, 今次再唔見ge話第二次補領d罰金又好似double上ga喎, 開心死啦, 腦入面又不斷去片去片, 結果還是搵唔到最後身份證出現係眼前ge片段係幾時, 最後死死地氣咁懷住僅餘的一絲絲希望搵下書台上面d書,睇下會唔會夾左係中間啦, 點知當我攞到本駕駛理論測驗本書時, oh! 係喎! 當時臨走時留低左個身份證俾阿媽幫我去入稟ga喎! 唉,真係嚇餐死lor!
 
穩定情緒之後就開始溫習, 點知又好死唔死, 攞左支久久未用過ge墨水筆出黎寫notes, 寫極都寫唔出, 咪拆開佢攞支筆芯出黎研究下, 諗住fing下支筆芯可以等佢流暢番d啦, 點知fingfing下見到眼前ge牆壁多左幾點黑點ge? 哇! 連書台都有喎, oh! damn...fing晒d墨水出黎lor, 咁又晒左我半粒鐘去清理, 可惜仍然有受害者出現...
 
---支死人爛鬼黑色墨水筆,已經俾我即場人道毀滅!!!
---可憐我的月曆呀,剛剛先轉左七月份,咁快就要毀容,唉,好采我都好快離開你,到時同九月份見la
---呢個最傷,亦係第一時間進行搶救, 可惜仍然留上幾點污點...




-30/6/2007-

台長: Jackma
人氣(124) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 舊時文章 |
此分類下一篇:7月19日
此分類上一篇:十二星座情緒失控表現方式...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文