24h購物| | PChome| 登入
2003-09-16 17:36:53| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

船河。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

攪得唔好....有左今次經驗,下次必會好好多。
果日天色一d都唔好,好鬼影響心情。
響雨中玩香蕉船既 feel,冇得頂。
滑水原來係咁好玩,需然我連企起身都未得。
但係我好有興趣去凈玩滑水一日。heehee~
全程我留意左d幾好笑既野,等我數佢出唻先~~~

01)亞健全兄扮勇建議落水,但係冇人 so 佢,
佢一手就拋左個水泡落海,就除衫落水。
D 水好撚凍呀)))D 水好撚凍呀)))佢總共叫左十幾次。
但係又冇人so佢,個水泡愈飄愈遠,佢開始去執喇。
佢游果d肌肉陣震下震下,十分惹笑。(上船後成個支力到郁唔到)

02)呢單係聽番唻既~有人話亞8神上唔番隻香蕉船。

03)A小+Billy+小玲玩香蕉船,Billy 坐中間。
響掟彎果陣,零零舍舍 Billy 係凸左個身出唻。
卒之得碌左落水。

04)A小同Billy 兩個響架蕉行緊既時候,
一齊做鞭馬動作,十分合拍。
跟住架艇加速,兩個人又一齊拉番住條繩。


05)又係香蕉船,今次既組合係我+A小+大寶。
原來大寶係唔識游水既!!!
再加上佢碌左落水後上唔番唻,我同A小用盡奶力都唔掂。
最後唯有叫佢上番架艇。以下係大寶響海中既對白。
"我上唔到呀!!唔撚夠力呀!!"
"好驚呀!!我唔識游水架!!好驚呀!!"
"仆街喇!!我游唔到去隻艇呀!!"(當時大寶距離隻艇只有2米)
上艇後大寶一野撻左響度,有5分鐘冇出過聲。

06)回程中相當之大浪,大部份人都暈船浪。
有人用閉目去養神、有人索性去嘔。
而亞健全兄又有新創舉,就係不停咁塞野落肚。
佢一口氣食左一罐芝士波、一堆薯片再加數粒棉花糖。
佢食野果陣係碌大眼但係冇表情架~~
亞 HipHop 響佢食野果陣拍左我一下,同我講:
『喂~喂~喂~你個friend 好似顛Q左喎!?係撚咁食野既?
係咪傻架??kakakaakakakakaakaa』

大至上係咁啦~~
今次安排得唔好,多多包含。。。。

台長: 我係亞蟲
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文