24h購物| | PChome| 登入
2003-10-29 23:09:02| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我發覺自已有少少鐘意希...
佢係我鐘意0個種男仔..
識tum我...講好多野..
唔洗我叫都會講自己0的野比我聽..
會唱歌比我聽..
飲醉左打比我..
雖然唔係講0的好好既說話..
但都感覺到佢係鐘意我..

我地都係未見過面架..
我唔想好似kin咁..
我覺得自己好衰呀..
好似好易鐘意人咁..
我同佢真係好好傾架..
好合拍0個種囉..
佢唔會好似kin咁緊張我同照顧我..
反而係我照顧返佢..
我鐘意咁呀..因為咁樣我先有用嘛..

我竟然掛住希多0的呀..
如果我係1醜樣...好肥..
你仲會唔會好似而家咁架??
尋日你問我如果你係大肥仔我會點..
我過我係大肥婆...跟住就笑..
你唱左2句 夜纏棉比我聽..
好鐘意你咁樣..
收線前叫我講[我好掛住你]或[我好鐘意你]2句選一句...
你叫我點選呀..2句都唔講囉...
你話你真係掛住我..
話我好好..我講我其實唔好..
呃緊你咋..哈哈...
你讚我呀!!好開心..
不過問你我有咩好..你話唔會答wo..

你去左玩..唔想返工..call sick..
我當然唔鐘意啦..咁冇責任感..
點知你會因為我咁講而迫自己返工..
我淮時9點3打比你..叫醒你..
感覺好似好親密咁..

唔知我地幾時可以見到呢??

台長: iwin
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文