24h購物| | PChome| 登入
2003-05-16 01:52:45| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好多o野做,好燥

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排好燥,好易發脾四,唉,我都吾想但真係忍吾到,每個人的觀點與角度都吾同,諗o既o野當然吾同啦,當然可能就係因為自己以前經歷過,覺得走第二條路或用另一個方法會快些,但別人沒經歷過,對你的判斷有所懷疑,當然我知道要別人認同自己是沒可能的,每事是要自己去遷就環境而不是環境遷就自己.唉........好想個project快o的完結.大家也沒好聲氣.好難頂,種感覺就好似以前o向白記到o甘
一班朋友一齊做project,但意見分歧,個個當晒自己係大設計師,吾接受對方o既design,而buy自己o既design.結果就開始有argue.有好多o野我都明白,但我真係吾知點先可令對方明白........

好想參加多個比賽,但無o甘多時間.真係好想參加晒.但近排真係好多o野做.個project又未完成,report 又未打,power point又未做,exam又就到,o的比賽完全吾夠時間做,做到這就要放棄那,我吾想,我好想參加.所以依家日日都好夜先訓,一切回復白英奇o既日子,(一"晚"內做到採訪,訪問,打report,影印report比全班30人,剪片,預備present...一切一切係好趕)但其實一切一切真係在乎大家緊吾緊,同埋肯吾肯去為自己o既野而付出.

結果o個次我地拿到A grade.因每個人都知道我o地比人"線"而得一晚時間做,旁人會覺得無可能o既事一切就只在乎你肯吾肯去為自己而付出.我真好希望現在可順利完成這個project,幾難過以往都挨過,希望現在都可挨得過.

台長: 消遙
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文