24h購物| | PChome| 登入
2010-08-17 18:05:53| 人氣453| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*點播--You and I

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


I lose control because of you babe 我失去控制(身不由己),因為你寶貝
I lose control when you look at me like this 我失去控制(身不由己),當你這樣看著我
There’s something in your eyes that is saying tonight 今晚你的雙眸在對我訴說
I’m not a child anymore, life has opened the door 我不再懵懂,生命已經打開一扇門
To a new exciting life 通往熱情飛揚的新生活



I lose control when i’m close to you babe 我失去控制(身不由己),當我靠近你寶貝
I lose control don’t look me like this 我失去控制(身不由己),不要這樣看著我
There’s something in your eyes,is this love at first sight 你眼中有話,這是不是一見鍾情
like a flower that grows,life just wants you know 就好像花兒成長,生活只是要讓你知道
All the secrets of life 生命的所有秘密



It’s all written down in your lifelines 它是用你生命的軌跡寫成
It’s written down inside your heart 它深深刻在你的內心深處



You and I just have a dream你我之間,有一個夢
To find our love a place, where we can hide away為愛找一個可以讓我們藏身的處所
You and I were just made 你我之間,命中註定
To love each other now, forever and a day y愛著彼此,直到永遠
I lose control because of you babe 我失去控制,因為你寶貝
I lose control don’t look at me like this 我失去控制(身不由己),不要這樣看著我
There’s something in your eyes that is saying tonight 今晚你的雙眸在對我訴說
I’m so curious for more just like never before 我是如此好奇,在我過往無知的生命中
In my innocent life 從未擁有過



It’s all written down in your lifelines 它是用你生命的軌跡寫成
It’s written down inside your heart 它深深刻在你的心
You and I just have a dream 你我之間,有一個夢
To find our love a place, where we can hide away為愛找一個可以讓我們藏身的處所
You and I were just made 你我之間,命中註定
To love each other now, forever and a day 愛著彼此,直到永遠



Time stands still when the days of innocence 當懵懂的歲月
Are falling for the night 因為今夜完結,時光依舊停駐
I love you girl I always will 我愛你,我會永遠愛你
I swear I’m there for you 我在這裏為你起誓
Till the day I die 愛你直到我死去為止



You and I just have a dream 你我之間,有一個夢
To find our love a place, where we can hide away 為愛找一個可以讓我們藏身的處所



..You and I were just made你我之間,命中註定
To love each other now, forever and a day愛著彼此,直到永遠



台長:
人氣(453) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 音樂相關 |
此分類下一篇:*點播--I can't stop my love for you
此分類上一篇:*點播--When You Say Nothing At All

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文