24h購物| | PChome| 登入
2003-07-27 21:48:30| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27/7/2003~~~~救生員的一天!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實做救生員真係唔易呀!!D人成日覺得救生員淨係識坐係道,望住D水,好似冇用咁,有時重SLEEP添!!!!!查實做救生員好辛苦呀!!!!有時天氣熱到死,重要在太陽下望住個POOL,而且邊有咁多人遇溺呀,成日坐好悶嫁,所以好易SLEEP,加上坐得耐好易生字蒼,好慘呀!!!!!!!!但係有時都冇咁悶,因為有D狗男女會在POOL中打車輪,個陣時我都會LOOK住佢地,真係好FUNNY呀!!但係若果我有GIRLFRIEND,我都唔會做THIS 件事,因為比人LOOK到會好LOL....而且對自己GIRLFRIEND唔係太好,好似好衰咁!!好咸濕呀!!!!!希望我D FRIEND唔好咁做啦!!!哈哈!!
有時我會好LUCKY地有D靚女同我吹水,真係勁!!!哈哈!!!!!重有呀,當我好悶果陣,都見到D WEAR 比堅尼,真係好GOOD呀!好似今日咁有個勁靚既女仔,佢WEAR住件粉紅色比堅尼,超級靚,身材又好,真係唔錯呀!我見到其他救生員都望住,你地話個女仔係唔係好勁呀!可以吸引到泳池內所有救生員....................
雖然做救生員大部份時間都好悶,但是有時都好有樂趣..........................................

台長: 阿雋
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文