24h購物| | PChome| 登入
2004-08-22 10:55:49| 人氣119| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ocamp完左....感事回憶錄 2...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

續...

回顧呢三日所發生的事....

係podium....見到一個橙海....

有d藍頭浪....

有d樹葉....

所有freshmen一齊跳舞.....食飯....

大合照....有central份.....

上車....central都好幫手.....咁多props都可以咁快搬到上車....

到campsite....有係一經典.....

快閃黨係麥理浩夫人度假村出現.....

閃....閃.....閃....

開始我地pre野...試音樂.....試水戰....好跟rundown...

有事....大家一齊諗....俾人周.....無事....企硬....

水戰.....好似打仗....有哂walkie聯絡....睇外賣有冇黎.....

哈.....開心...

mass games...有好多野....但係我覺得呢d野都係一種經歷...經驗....係好事.....無論係好係壞....我地係獲益不少......

soci games冇左...本想係夜晚再出...但係....冇左...

preparation time....

vshow fa-show好得意兼搞鬼.....笑到肚都攣埋...個口好tired!....~*..

落雨.....好驚....諗左好多野...點算算.....

我明你既野.....jeff多謝你的意見....central的helpers多謝哂呀!~你地既勞力...努力..我係有眼見的.....多謝....我即刻hold camp fire...好afriad....
哈....但係我仲有得hold我辛辛苦苦諗出黎的treasure hunt....多謝大家...freshmen同helpers一齊enjoy....區長和central幫我守check points...雖然唔係一個好完善的treasure hunt....但係....我真係好感動.....*.....個晚...我有諗到野....聽多你講既野....我明...我都好想咩...自己有感到內疚...冇咩可以幫到....但係我都會全力去協助....全力去安排.....幫手諗...自己明自己的situ...亦要明人地的situ...互相體諒...包容....舒服哂.....

大mass game....好la afriad...又係我hold的遊戲.....好afriad...驚hold得唔好....
哈....食百寶粥.....感受良多....多謝老鬼....

好多好多野....我要做交流團的野喇.......

台長: 阿魚
人氣(119) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文