24h購物| | PChome| 登入
2005-03-31 23:49:51| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/3__悶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日...無咩特別~
無人約...訓到2點起身..
跟住食呀媽買返黎ge lunch~
食完之後就一直睇電視..
一路同人msn~~
之後無聊..上d論壇睇下啦~
點知見到林xx post咗自己張相上去..
之後即刻同粥粥講呀~
笑死...
同小蘭講咗好多嘢...hapi__"
之後kind恩打黎~佢一路講一路喊..
之後佢講咗好多嘢俾我聽..
之後駁3線俾ik...仲喊得勁啦~
之後佢叫我地出黎~
我唔得..要學琴...sori__*
咁ik同呀ce去搵佢啦..
我就陪佢傾電話等埋佢地黎~
咩事我唔講啦..跟住等到6點半..
個miss都未黎~
跟住咪去沖涼lor..之後呀媽返黎..
咁就食嘢啦...
跟住睇埋雜誌就補習lu..
係度狂做數..好累呀~~
之後ik同kind恩打黎..
傾咗陣ik收線~
kind恩無啦啦又喊...
仲要係無原因咁喊~~跟住又笑得好大聲..
跟住佢講咗d嘢俾我聽..
我即刻喊咗出黎~~
我d嘢又關你咩事喎..
我同你都係見過一次咋~~
使唔使咁呀..
唔打喇_____"

########################################

                         by issa___31/3



台長: issa~*
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文