24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 10:59:19| 人氣8| 回應0 | 下一篇

我不過是個凡人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我不過是個凡人!~
所以好多時我都會做錯一d決定!~
或者用錯一d態度待人!~
當我同佢開始直至分手到而家形同路人!~
我好後悔同佢開始!~
無當日o既開始就唔會有今日o既薑局!~
好明顯地我仲掛住佢!~
亦會感到心裡好似少左樣野噤!~
好唔鐘意呢種感覺!~
我努力噤唔想俾佢知我仲掛住!~
因為俾佢知道只會覺得我煩!~
成日諗埋晒d無謂野!~
我好唔開心!~好想忘記佢!~
我鐘終明白點解人地要寫日記!~
因為寫日記可以將自己唔開心o既事寫出黎!~
順帶發洩一下!~
我唔似得"唐心風暴"入面個林峰噤日日寫同佢分手第幾日咩心情噤!~
浪漫但我唔想做!~
我要努力分散自o既精神!~
尋找一個真正待我好o既人!~
同埋為將來打算!~

台長: 大口仔^.@小記事
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文