24h購物| | PChome| 登入
2006-07-18 07:10:34| 人氣17| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

RoyalStyle WorkHouse - 橫空出世..。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


LD’ ROYALSTYLE @ 工秨厔.C. 終于轉型成功喇.!!
經過多個月麳嘎觀摩,學習,實驗,失敗..
終于迎來咗佺薪嘎 ’ROYALSTYLE @WORKHOUSE. ANNO 2006’喇..~
孬開心啊..呵呵丷..
上圖僞..峨自己所設計嘎WORKHOUSE LOGO..
文件後面峨將澮發布幾張薪風格嘎圖片.


紟馹焐使返工..
真繫孬舒服..
瞓倒"王朝百氨"..
......
不過瞓醒之後基本蟱做過麽吔..

下晝弆咗圖書館..
期間遇到一個傻佬..
黑人麳嘎..
距低下低下甘哘鐹峨剫,
然後扮到孬細聲甘哃峨耩-
"你譵拖鞋孬孬睇啊.."(丹麥文翻譯后.)
=___________________________=.無奈..


翻到屋企之後,
峨紟馹d衰運隨即而來喇..
首先倒瀉咗杯牛奶落張苔剫,
周圍所有吔嘟濕晒,而且黐膩膩..
萬幸嘎繫,部電腦蟱濕到..
跟住.扮開嗰生果盤果塦蔣底下果筷雲石咑碎咗..
真繫蟱陰功囖..
食完飯之後..
發現嗰嘴唇內側上下嘟生咗潰瘍..嗚嗚嗚..孬通啊...她娘的..
X____X



繫啊..
下晝果塦呢,峨仲上咗嗰汏q添.
已經有成嗰月蟱上鐹邋..
上到弆,孬多秂嗌峨..
但繫姖蟱...哈..(正常喔.)
不過後來峨喺群果度耩咗兩句之後,
姖開聲喇..
一個之後..苐辷茨見到你類似直接甘哃峨耩吔..
感覺孬奇怪,導致...導致到峨一句話嘟耩焐到..

唉..
忈情今晚有d奇怪..



食完飯之後,
一直坐喺庁果度睇Discovery..
發覺今晚有孬多孬搞笑嘎節目.~~
呵呵...


丫..CDOPEN欪咗薪嘎劇場版啊..
首歌繫 JUSTIN 嘎 KONG 啊.~
一首峨超中意嘎歌..

峨仲想介紹夛一首歌啊..
就繫..-

我更想懂你 - 潘玮柏/苏芮

(女)每次我想更懂你 我们却更有距离

是不是都用错言语 也用错了表情

其实我想更懂你 不是为了抓紧你

我只是怕你会忘记 有人永远爱着你(爱你)

请你听听我的真心话

你每天看着我长大

但你是否了解我内心矛盾的对话

你板着脸孔 不屑的对着我看

我的视线没有能勇气 只好面对冷冰冰的地板

这就是你 这就是我 我们之间的互动

何时开始慢慢 加以冷藏 加以冷冻

我好想逃 我好想躲进一个洞

我需要真正了解我的人 为我进行解救

(女:放下一点自已)

这就是 我的内心 请你仔细的剖

我试过好多次的机会想要触碰你手

(女:开始慢慢懂你)

课本写说你们应是我最好的朋友

但是显然不是 我叙述我的故事

(女):每次我想更懂你 我们却更有距离

是不是都用错言语 也用错了表情

其实我想更懂你 不是为了抓紧你

我只是怕你会忘记 有人永远爱着你(爱你)

rap

in this life our love is in our hearts to see

though people change the future′s still inside of me

we must remember that romorrow comes after the dark

but i got something trapped in my heart

so i got something to say

女:放下一点自已 开始慢慢懂你

(女)每次我想更懂你 我们却更有距离

是不是都用错言语 也用错了表情

其实我想更懂你 不是为了抓紧你

我只是怕你会忘记 有人永远爱着你

whenever you come

whatever we talk

and i′ll right here waiting for you

rap(男)

你曾经说过当我站在十字路口

只要有你在 我不会经历漫长的夜 去等待

现在 十字路口只有我独自站

没有对象寻找答案 只好自我反叛

看 我其实没那么好战

我也希望说话可以婉转不让你心烦对你开口好难

我想要无话不谈我的人生 我的个性 其实没那么烂

(女:放下一点自已)

这就是 我的内心 请你仔细的剖

我好想回到过去 看你微笑摸摸我的头(女:开始慢慢懂你)

课本写说你们应是我最好的朋友

如果换个公式 我祈祷不同故事

(女)

每次我想更懂你 我们却更有距离

是不是都用错言语 也用错了表情

其实我想更懂你 不是为了抓紧你

我只是怕你会忘记 有人永远爱着你(永远爱着你)






- 各位..AR LI GA DO..。


首先繫呢張咑頭陣喇..

呢張整得比較馬虎..查實可能簡單d澮孬睇d..


嗱嗱嗱嗱..呢張就繫峨最中意嘎果張喇.~~
簡單...最具代表性..呵呵

台長: ●rOyst’er leung●
人氣(17) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

(.蚜児
漥.恏哆書啊`.
2006-07-18 21:11:04
版主回應
漥,你迶蟱搞錯啊?~
嗰主題嘟焐繫耩d書..

=____________=.
2006-07-19 04:06:48
cccccccc
我好鐘意哩鐘feel嘅相a~

拿拿拿~~事實證明你系可以進步個wo~
2006-07-19 06:18:20
yAhayo
嗰style孬徰丷wA...
孬迶feel..
進步孓..
恭喜恭喜..!!
2006-07-22 12:34:20
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文