24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 01:11:14| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

superior同一個散仔比較

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

到底人工作身分是不是好重要呢

一個sales電話superior同一個保安散仔相比
是誰好呢.......

sup就係室內涼冷氣,
散仔就要係室外機底曬太陽

sup sales電話月入可以過一萬,
散仔一個月只得八千

sup可以日日準時收工去接人
散仔就無得準時收工

sup讀到中7畢業,
散仔讀到中五畢業

sup sales 電話好叻
散仔只不過是一個好chac[食蕉]

sup去權人,
散仔比人權

sup一個電話, 遠比散仔十個電話更開心

到底我可以做什麼呀 loss人成條街根本冇得鬧

最重要理由是 sup是男, 散仔是女
根本就冇得講.....
理所當然妳會選擇sup 而放棄散仔

做朋友妳都是一樣.........
妳會同妳的朋友講我有個做[食蕉]朋友嗎
妳令願同別人講我有個sales電話sup朋友啦

妳根本就好介意我做得職業
所以妳不想和我做朋友 更何況是情侶

到底人的工作是否重要嗎

我loos人成條街...........

妳以前不是這樣...妳不會介意我的身分,
但妳現在十分介意我...妳已經變左啦
妳覺唔覺得妳一年內變左好多好多
或者我同妳根本就是兩個世界的人
我同妳相識是一個錯誤,





台長: 尚未設定
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文