24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 19:01:38| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(13-15/7)Those days in Pre-camp (1)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本星期二至四係我地搞迎新營pre-camp的日子,晨早8點就約係大學火車站等...點知7點50去到先知人影都無隻...原來係預左人遲到先約咁早既~因此我就施施然搭車上左本部med-can嘆早餐H啦..跟住先上UC點知同樣地人影都無隻~
等到人齊後就去左鄭棟材玩熱身遊戲...至於玩乜遊戲的內容跟次序就因為我無記下而忘記啦~總之我地係分左兩組來玩啦~而我就係屬於奶皇包組既,同對方既楆味皇組玩啦~遊戲都係那些團體game啦~不過有一個遊戲係各候選系花替候選系草化妝既,而我就如圖中咁被化成"麵包超人"啦~呵呵呵~
中午入宿住我心儀既伯利恆宿舍...真係靚過湯宿幾皮..淨係咁大個衣櫃都好好擺衫啦!
然後就係去左na can食飯啦~由於我食左早餐既關係只係食左咸牛治者同杯紅豆冰者..跟住都係去返玩遊戲掛..實在記唔清個次序..返左宿係個大聽度恰左陣後..夜晚就去左coffee corner食焗茄汁吞拿魚意粉,跟住去左百佳買梳蕉同一排檸茶同一個碗麵諗住夜晚有排玩唔使訓嘛~!
跟住就過癮囉~!係玩水戰呀~!都未開始彩排遊戲就已經急不及待開戰,擸住支水槍周圍偷襲人呀~都未pre完晒o的game就全身濕透晒,就慘就係其中一個環節要揹住個人企定定任人圍射...好殘酷呀,要顧住上面個個所以唔可以亂咁郁,而塊面就毫無阻擋咁俾人狂射..最毒既都係射耳仔..好變態呀...
玩晒遊戲後就係瘋狂既水槍大混戰...由於我被幾多人圍住都係奮勇向前...結果亦惹來其他人既狼攻..好變態呀..成桶水咁照頭淋落來...內外都濕晒,條褲重到丫..
玩完就返去沖涼然後開E啦..不過邊開邊恰眼訓...訓醒既時候都開完啦,有精神玩囉!非洲話事啤呀!好過癮呀!~雖然我地呢晚玩既人唔算多,不過勝在夠精~
成晚竟然一次都無輸過喎~!好幸運喎~難得我豁出去諗住玩激些~
要數經典懲罰就係 1.扮蜘蛛俠扮牆行一條走廊 2.伸隻腳去廁所跟住沖水 3.放個頭入冰廂20秒 4.成個人捐入雪櫃關埋門5秒 5.頭頂垃圾桶蓋係桶內跳10下 6.入一個異性既房間xxxxxxxxx
同場飲左一杯啤酒咁大把..但係個鼻塞左...訓覺好辛苦...又無披軃...

台長:
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文