24h購物| | PChome| 登入
2004-05-27 00:16:48| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

廿一歲的老花

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

基本上我都好耐冇打日記,都好少上icq,所以打中文字都慢左.

未exam完就揾左一份clerk,係媽咪一直夢寐以求,亦都係我曾經夢寐以求.wed exam完,thu同fri番花店,sat陪媽咪打牌,sun同eva買衫,mon就番工.番左都個幾星期,但唉...我覺得exam 完冇"玩"係一個好大既遺憾,每到星期日晚,假期晚就覺得好痛苦,唔想番工;就好似幼稚園同小學果陣咁,或者啱啱踏入呢個工作世界就好似細個果陣踏入求學時期,會有唔適應既時,但到左中學就會冇事,希望我快d入中學就好啦.

呢份工我都唔知叫唔叫清閒,每日我都係send email報價等d客reply,呢幾日就打下俾d客.d客多數都唔係東南亞,星期一打去巴塞隆納,人地講spainish,我同人講eng,佢都大致上唔多知我講咩.星期二打去伊斯坦堡,人地第一句我都聽唔明,硬食,同佢講英文,但呢個好明顯唔識,佢only同我講bye bye.2日都係咁,咁我點好?老闆實覺得我無能,唉..尋晚夢見contact d 客,唉.

日日對pc,上星期四調左個位,個monitor模糊到死,攪到對眼苦上加苦,而家睇document,書,magazine都要離遠睇,好似人地老花咁.

台長: 刺猬
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文