24h購物| | PChome| 登入
2011-07-05 22:00:00| 人氣563| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

馬爾代夫‧DAY5+DAY6

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第五天,LAST DAY喇,當然要玩埋佢~



早上都係好好天呀!

都係出海浮潛,不過今次坐風帆~





坐風帆真係好好玩呀!

同D水好近,好FREE,好刺激,好正~





小黑載我地去左個有HOUSE REEF既島附近,就叫我地跳落去~




個度好靚,好多魚呀~













有一大堆藍色魚係度食緊D浮游生物,置身佢地中間,感覺好奇妙~











不知不覺就浮左45分鐘,要返去喇~




返房執埋D野,12點前就要CHECK-OUT~

CHECK-OUT左唯有買下紀念品同係沙灘HEA~



呢隻塘鵝長期係度
好情深咁看海,好似係度等緊人咁~







突然間風雲色變,一大舊黑雲來勢洶洶~






仲勁大風~



爭取最後機會影返張相先~





終於都落雨喇,仲好大雨~





大家都衝入餐廳避雨~










好彩都係落左一陣,下午既Complimentary Snorkeling照常出發~







傻R率先跳左落海~











我就有D累同病病地,所以無落水~











原來呢度都幾靚喎,早知我都落去睇下喇~
















上返岸再四維逛逛等食晚飯~


  






原來MALDIVES都有朱朱架~

 


 


呢幾日都無好好睇下酒店既LOBBY,那裡設計簡約得來卻蠻STYLISH的~

  
 





 

 

 

BYE BYE喇~












 


 

 
馬爾代夫的確很美很美,特別是那清澈如清水的海洋,和色彩鮮艷的魚魚,但願它能永永遠遠,我想我們老了還會再來的~



第六日中午,我地就平安返到香港喇。


顯示文章地圖
台長: OuRS
人氣(563) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 海外旅遊(國外、大陸) | 個人分類: OuRS‧Let'sStartFromHere |
此分類下一篇:一言為定
此分類上一篇:馬爾代夫‧DAY4

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文