24h購物| | PChome| 登入
2010-06-02 23:06:32| 人氣189| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

SBS

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




SBS 真的很爽~

SBS 讓人身心舒泰~

SBS 讓人覺得好幸福~

SBS 讓我重拾少女情懷,因為年青時就最喜歡SBS~

SBS 實在太美妙了~

當有人(例如我個衰老公)把我拉出 SBS 狀態時,我真係有少少想”鍾”佢~

上兩個星期我一直沉迷於SBS,不能自拔,有損左我地夫妻既感情...

今個星期終於可以稍為抽身做點正經事~






至於什麼是SBS?

根據傻R既說法就係 SLEEPING BEFORE SLEEPING,簡稱SBS,即係係正常睡眠時間之前先作一至兩小時既睡眠~

本來都沒什麼,只是早一點睡覺而已,耐何不知為何,總是在已經拿好毛巾、底底準備去沖涼之際,整個人就像突然”無電”一樣,一失足連毛巾、底底一同跌在床上就睡著了...於是我個衰老公就一定會在十二時前嘗試把我弄醒,拉我去沖涼,當然不會一次便成功喇,還要挨罵...



沖完涼後,成個人醒晒,而老公就開始”無電”喇...幸好看完”蝸居”後,我的睡意又會回來我身邊,又可以抱頭大睡到天亮~



所以奉勸大家,如果大家要進行SBS,請確保你本身係一個睡極都唔夠既人,否則半夜眼光光就慘喇~


台長: OuRS
人氣(189) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: OuRS‧浪漫滿屋 |
此分類下一篇:我們家的木瓜
此分類上一篇:入伙大食會

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文