24h購物| | PChome| 登入
2004-05-18 20:30:16| 人氣195| 回應0 | 下一篇

四腳蛇之死~@@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日跛左@@所以無番學...
個隻就係我跛左既腳喇..

================
四腳蛇小朋友死亡之迷...

夜晚,我諗住熟野食個陣~
發現我屋企既四腳蛇小朋友離奇死亡..@@


=.=佢被發現伏屍於洗手盆中...死狀恐怖~
我仲特登開水喉睇下佢係唔係真係死左..
點知佢真係死左丫..e!勁核突~要我帶住手套拎番佢條屍上黎~@@
佢個身軟la la..@@好核突~~


根據我既估計~佢既死因可能係:
1)誤墮洗手盆死亡~可能係嚇死左又或者係盆骨碎裂而死~
2)浸死~

根據死者既死狀尾部係扭曲既~絕對有可能相信佢係墮樓死亡既!
而現場既洗手盆亦都無明顯多既水跡~所以死者無可能係浸死既~
附近亦都無任何跡象顯示死者係被謀殺既...





hahaha~痴左..@@
睇金田一睇到上腦...



=.=霖霖話我張相3級wo...

台長: 仙迪>0<
人氣(195) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文