24h購物| | PChome| 登入
2007-11-22 22:26:35| 人氣122| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

80年代的堅持

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近迷上了一系列80年代至90年代頭的音樂
可能自己生於這個年代
對於這段期間的經典樂曲
或者是一些好久冇再唱歌的歌手及組合
好似陳百強,張國榮,劉美君,草猛,辛曉琪,孫耀威,達明一派,太極,Radias,Beyond,backstreet boys,westlife,spice girls等等...

當年喜歡的原因可能同當年的少男少女的心態一樣
女的青春可愛充滿活力
男的則會迷上他們英俊的外表
及悅耳及動人的歌聲

現在當大家人人都將下載音樂成為生活的一部份
仍然執著買正版cd支持他們的歌曲的人
已經買小見小了

其實講真
現在我都會視乎這個歌手在我心目中的份量
以及這個歌手的歌曲還能否保持水準及質素
來決定我會否值得我為他購買正版cd

可能人越大
總是覺得以前的歌曲
是這麼的令人記住
令人難以忘記

今時今日
科技日新月異
新的歌手每日都在這個商業市場中出現
人們會盲目的追求新事物
新的歌手,新的歌曲,新的組合
令人很容易忘記了很多老歌
但...究竟有幾多首歌,到我們10年後或是20年之後
都仍然記得這首歌曲的音調,副歌同埋結尾

過去左的
永遠都令人久久不能忘懷
而我...卻在這個21世紀之中
希望能找回這一點回憶

看著當時紅極一時的歌手組合
一些已經離開了我們
一些又已經解散了,各散東西
現在播著一首又一首他們的歌
感覺是這麼近
但又是那麼遙遠

聽著陳百強的『夢裡人』
好想留住這一刻
是這麼的寧靜、實在
好想一直保存著這份親密感覺
就好似一個好久不見的朋友一樣

我想
不會有太多人
明白我這一個在80年代出世的小樂迷

究竟與我一樣的同類
在那裡找呀~~

台長: 小圈
人氣(122) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

eltonham
哈哈,今次無錯啦,,你居然係同我一樣絕咗種既人,現在樂壇,的歌,和以前的歌相比,,真係不敢評論以前的歌手,最渣果個都勁過而家所謂最勁果個陳...現在有料的只有李克..女的可數關心..真係唔使用氣唱歌..其餘,不評了..至於正板問題,可以咁講,係供求問題,因為以前d歌手真係要學過和有料先可以有啖小飯吃下,聽既人有番咁尚下要求,做制作既又點差得,唔係人地話陳百..張碟d聲靚過譚校..張碟點算,,但現在這代人,,為求有得聽就得,,只去dl咁做生意既好難做到張碟咁靚聲,羊毛出自羊身上啫,,同埋做靚張碟又點,,而家d青年人根本無深度去聽啦,,張碟係正野定係垃圾都係咁上下,,咁做生意有無咁 笨呀,梗係差d啦,,,反正你地都去偷,我擺咁多心機做咩,,至於歌曲方面,都係一樣,就住而家 d人既程度去作,,唔係驚佢地聽唔明喎,,咁就變咗好難同以前d歌比囉,,我本人是hifi玩家,,所以對音質要求有一定既,,試問我套hifi成7萬,,會唔會俾自己聽埋d.....所以今日還肯聽正板既人,,我向佢地致十萬分 敬意,,唔係我地睇時無野聽架啦,因為做唱碟既都餓死晒囉,,我本人最鐘意,,80年張國榮,,90年李克勤同孫耀威,,,尤其eric..我最鐘意佢既,,仍然起歡你,,,愛情白..書....,,其實我們呢代無歌聽架啦,,唯有聽番以前的歌,,無辨法..
2007-11-23 00:03:15
失格男生
我已經無聽新的廣東歌,唱K都係唱舊廣東歌,現在有深度的歌,只剩 台灣 地區 中國 內地 的小數歌,香港 樂壇...算了﹗不想說,免得又一千幾百字
2007-11-23 10:34:15
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文