24h購物| | PChome| 登入
2004-04-23 22:04:28| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

悠長假期...還要過多久

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不經不覺過左冇野做既悠長假期都有大半個月了
寄左好多信出去都係見左一份
但我並冇偷懶...除左搵工之外
近日我都學識左一樣野
就係網上拍賣啦...
起初都以為好難
但學識左都唔係咁難者

於是我係房入面"抄"番好多我唔會用既野
舊雜誌...vcd...小說...
咩野都拎上網拍賣
希望呢d野可以令我有番小小外快啦

呢排都有好多朋友同埋舊同事
都問候我最近我生活究竟點樣??
搵到工未??
呢個問題確實令自己心裡既壓力愈來愈大
我開始為著自己的前路著急...
你地唔好再問我啦!!
我知道大家都好關心我
但大家的關心對我亦自然構成一陣陣無形的壓力呀!!

台長: 小圈
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文