24h購物| | PChome| 登入
2006-08-15 20:38:42| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天天夜夜~F.I.R

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

How do I live without you I want to know
How do I breathe without you If you ever go
How do I ever Ever survive
How do I How do I
How do I live

當你的淚在微笑中滑落 回憶的風 吹著我走 我卻情願停留

當一顆心到時間的盡頭 呼吸也會痛 可惜我記得 你給我的夢

每一天在你的懷裡等待 每一夜我感覺你的存在
走過傷害 我回頭看 是永遠都燦爛的愛

這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到回來
So how do I live How do I live How do I live without you

當時間都遺忘我的時候 妳的一切 對我來說 緊握才能擁有
我明白一份真愛的背後 藏著苦和優 心痛的時候 更深刻感受

每一天在你的懷裡等待 每一夜我感覺你的存在
走過傷害 我回頭看 是永遠都燦爛的愛

這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So how do I live How do I live
How do I live without you

And tell me now

每一天在你的懷裡等待 每一夜我感覺你的存在
走過傷害 我回頭看 是永遠都燦爛的愛

這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So how do I live How do I live
How do I live without you without you

是永遠都燦爛的愛

這一次我決定勇敢去愛 這一次我陪你看到未來
So how do I live How do I live
How do I live without you

How do I live without you How do I breathe without you

台長: 〝貓小潔〞
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文