24h購物| | PChome| 登入
2003-06-17 23:16:29| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

shopping!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係比人嘈醒,今次係阿媽,佢今日唔洗返工,叫埋我同阿爸出mk食lunch~去左大久保食,真係cheap到嘔呀!!刺身淨係可以叫一次,其他「垃圾」先可以任食,頂佢丫~阿媽好似方死執輸咁,係咁叫,又話食足佢兩個中頭~我心諗,邊得呀?!得s咁既野食~果然!食左一個中頭左右就走啦!!!仲要一百四十幾蚊,真係勁唔抵!!

之後佢地去行街,我自己搭81c返屋企~返到去,icq左一陣就訓晏覺,因為真係好眼訓呀。夜晚又話要同loyi出街啦~~

叫左loyi五點半叫醒我,因為我知道我一定唔知醒架~佢五點半打泥,點知我又訓返,佢六點再打,話而家走啦,我先即刻起身~~去搭van仔去大圍kcr,極快呀!快過loyi係火炭泥添呀!!

之後同佢出左mk,行左一陣,去左食野,唔記得間野叫咩名,不過係係女人街入面既~d野都ok啦,可以接受~不過同One One Pasta 差好遠,真係一分錢一分貨~食完野又開始行街啦~~行行行~都冇咩睇中野,想買衫,但係又唔靚喎~!真係丫~係旺中睇中左個袋,點知loyi又話唔好睇,叫我唔好買~!!真係丫!!!!!最後既戰利品只係五隻earring,真係無奈~!

行去太子搭87B返屋企~

台長: ~靖恆~
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文