24h購物| | PChome| 登入
2003-12-07 22:47:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

犯桃花

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

死啦死啦...點解會咁ga... 我做錯o左d咩呢??一個chris, 一個po, 一個tommy, 一個仲文, 一個髮型師samual..一個唔知係咪..
我成日問自己..我又唔係靚女..點解佢地會追我呢..係咪我有咩問題呢...Renee話我個樣好易俾人tum..人地會党得好易追...咁仲死..個樣生成..我真係冇辦法ga wor.....真係無耐!!!
我党得性格真係生成ga wor...係咁就係咁..就算想變都唔係話變就變ga...我有收'lim'o下ga..不過你知啦..叫我唔講野真係好難...無論對男對女..我都好易熟ga啦...唉!!!
開心事4則~
1. 今日晚餐煮o左黑椒番茄蓉羊仔肉意粉俾屋企人食..佢地話勁好味
2. 買o左條皇冠錬俾Renee...好靚ga!!諗住俾個surprise佢
3. 今日食o左朱古力燉奶..好好味呀!!
4. 今日撞返yvonne...

不開心事3則
1. 我留下隻bobby俾第二隻狗咬到留o西血呀...
2. 好多野做...但係又懶..
3. 我真係好厭倦讀書...
4. 大暗瘡出現'曼谷'

台長: 香片
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文