24h購物| | PChome| 登入
2002-07-17 22:41:06| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

西貢靚靚~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日因為義工小組O個邊要攪camp o既關係,我o地幾個組員一齊去左西貢一遊。

我覺得自己未真正去過西貢,以前去都係入camp,所以都係坐旅遊巴,今次有得o係西貢周圍睇睇先,然後再坐巴士入去赤徑,之後再行大約五十分鐘到下次去camp會到的營舍,所以好唔同。

我們行入去營舍的途中,風景十分之正呀,個無敵海景真係好無敵!!我好想停下來欣賞多一會兒,但可惜.......時間不容許,唯有一路行一路望......之後又經過一個小碼頭,我們上前去看看,見到水中有海星呀!!好開心!!可能係我少見多怪,但係........個感覺真係好奇妙,好似發現d咩寶物咁。

之後又見到紅樹(我以為只會在米埔和一些受保護地區才看到),經過那石灘時,我很想下去看看,可能太熱喇,好想行到有水的地方,我地又見到好多好多牛牛(當然仲有好多牛糞!!),仲有狗狗,佢地好怕人架,佢驚我地多過我地驚佢~~haha!!好攪笑!

visit完個camp site,因為趕住返去中心開會,所以我地就o係碼頭坐"細飛",船身離海面好近呀,我覺得自己同大海好接近,那種感覺真的很不錯!而且上船前見到海面有好多好多水母呀(十隻以上)~~!!好得意!第一次見啡色的水母~!!

雖然今次visit的時間很短~~但係我好享受"豆"留o係大自然的每一分每一秒,真係好舒服呀~~好鍾意~~~~好慶幸自己有去!!!

台長: Hoi C
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文